דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן מיקרה החדשה נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...


ניסאן מיקרה אף פעם לא התחבבה במיוחד על אניני הטעם בתחום הרכב, אבל נתוני המכירות - בטח שבישראל - הראו שבקרב הקהל הרחב יש לה דווקא לא מעט אוהדים. את ההצלחה היא חייבת לזכות המיצוב שלה, שמיקם אותה בין קטגוריית המיני לבין קטגוריית הסופר מיני, עם מחירי מבצע מתמשכים שהציבו אותה קרוב יותר למכוניות הזולות בתחומה. נראה שהדור הבא של המיקרה, שהוצג בימים אלו בתערוכת פריז, ישנה לגמרי את הכללים האלו.



לא קשה לזהות את טביעת האצבע של רנו בסגנון החדש של ניסאן מיקרה. זו כבר לא מכונית מינימליסטית שמיוצרת בהודו ופונה לשווקים בהם המחיר משחק תפקיד עיקרי; הדור החמישי של המיקרה צפוי להיות מיוצר במפעלי רנו שבצרפת, והוא מציג עיצוב בולט ונוכחות מרשימה על הכביש.
המיקרה החדשה התארכה ב-17 ס"מ ביחס לדגם הנוכחי, והיא מגיעה לאורך של כמעט 4 מטרים - כמו סקודה פאביה וקצת פחות מיונדאי i20. בסיס הגלגלים שלה צמח בכ-7 ס"מ לגודל של 252.5 ס"מ, מהארוכים בסגמנט, ולרוחב נוספו כ-7 ס"מ והוא עומד על 174 ס"מ. במימד הגובה קוצצו 7 סנטימטרים, כך שהתוצאה היא מכונית שנראית גדולה, דינאמית ומרשימה הרבה יותר.



אלמנטים עיצוביים חדשים ניתן למצוא כמעט בכל פינה: בחזית יש את ה-V המוכסף שקיים גם באלטימה ובמקסימה, מהצד בולט קו המתניים שנע בגבהים שונים, קורה C המושחרת שמקנה תחושה של "גג צף" וידיות נסתרות לדלתות. מאחור ישנו ספוילר קטן מעל הדלת האחורית וזוג פנסים קטנים שמזכירים את אלו של פיג'ו 208. על פי ניסאן, המיקרה החדשה "עוצבה במטרה לסובב ראשים", והלקוחות יוכלו לבחור באופציות שונות של עיצוב מותאם אישית - באחת מתוך 125 ורסיות בסך הכל.



גם בתוך תא הנוסעים המיקרה מציגה קפיצת מדרגה גדולה, עם צבעים ססגוניים, גלגל הגה קטום, מסך מולטימדיה מקורי בגודל 7 אינץ' ולא מערכת פיצ'רים חדשים ומערכות בטיחות מתקדמות. המסך יציע ממשק מותאם למכשירי אייפון או אנדרואיד, ובהיצע מערכות הבטיחות אנחנו פוגשים במיקרה בכל המבחר שקיים בקשקאי - כולל המצלמות ההיקפיות, עניין נדיר בקטגוריית הסופר מיני.



בשלב הראשון ניסאן מצהירה כי תשווק את המיקרה עם מנוע הטורבו-בנזין המוכר של רנו קליאו, בנפח 0.9 ליטר, ועם מנוע הדיזל של הקונצרן בנפח 1.5 ליטר - שניהם בהספק של 90 כ"ס. עד כה שווק מנוע הטורבו בנזין הקטן עם תיבה ידנית בלבד בקליאו, או עם תיבה רובוטית בעלת מצמד יחיד בדאצ'יה סנדרו סטפווי. השוק הישראלי יצטרך להמתין לכך שניסאן תשדך למיקרה גם תיבה רציפה, או שתבחר במנוע אחר לשם כך. בהמשך יצטרף גם מנוע אטמוספרי בנפח 1.0 ליטר עם 73 כ"ס.

המכירות של ניסאן מיקרה יתחילו באירופה בחודש מרץ 2017, אך לישראל היא תגיע בשלב מאוחר יותר - אולי אפילו בשנת 2018.


לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה