בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

מתיחת פנים לב.מ.וו סדרה 7

מתיחת פנים לב.מ.וו סדרה 7


ספינת הדגל של ב.מ.וו עוברת עדכון וזוכה לגידול משמעותי בשטח הגריל ובקיבולת הסוללות. אצלנו עוד השנה



מאת נועם ריין

בשנים האחרונות התלוננו חובבי ב.מ.וו על העובדה שהמותג הבווארי לא מחדש את העיצוב של הדגמים ולא לוקח סיכונים מיותרים. כעת נדמה שב.מ.וו בהחלט עשתה צעד משמעותי בכיוון הזה, עם הגריל החדש והאימתני של סדרה 7 - שגדל ב-40% בהשוואה לדגם היוצא. מדובר בסך הכל במתיחת פנים למכונית הפאר, אך ב.מ.וו מנצלת את ההזדמנות כדי להקנות לה מראה דומה לזה של ה-X7. האם העדכון מוצלח? זה כבר עניין של טעם.
 
בנוסף לגריל העצום, סדרה 7 מציגה גם חזית בסגנון ריבועי יותר, עם פנסים שויתרו על הקימורים לטובת זוויות מחודות, מכסה מנוע שזכה להגבהה של 5 ס"מ ולתפיחות בולטות יותר וסיומת אנכית לפגוש התחתון שתוחמת את החזית של הרכב.

ב.מ.וו סדרה 7
 
מהצד ניתן גם כן להבחין בזוויות שהתחדדו לפסי הכרום השונים, ואילו מאחור יצרה ב.מ.וו יחידת תאורה רוחבית שמחברת בין צמד הפנסים - ממש כמו בדגמי אודי. בנוסף, יחידות התאורה עצמן הפכו רבועות יותר, צמד האגזוזים גדל וחישוקי הגלגלים זכו לעיצוב חדש.
 

בתוך תא הנוסעים ניתן להבחין בלוח מחוונים וירטואלי בגודל 12.3 אינץ', כאשר גם כאן קווים עגולים הפכו לרבועים יותר. ההגה זכה לעיצוב חדש עם פקדי שליטה חדשים למערכות הסיוע בנהיגה, ואילו ב.מ.וו טוענת לריפוד עור נאפה איכותי יותר מבעבר. היושבים ברכב יהנו גם בשיפור בבידוד הרעשים, הודות לזגוגיות עבות יותר ולחומרי בידוד שנוספו מעל הגלגלים האחוריים. מתלי אוויר יוצעו בכל הגרסאות.

בהיצע המנועים יש מעט שינויים - אך הם בהחלט מסקרנים. גרסת הפלאג אין הייבריד, שתהיה הנמכרת ביותר אצלנו כל עוד ימשכו הטבות המס, מקבלת תוספת כוח משמעותית: ההספק עלה מ-326 ל-394 כ"ס, המומנט עלה מ-50.9 ל-61.6 קג"מ ואילו התאוצה ל-100 קמ"ש התקצרה ל-5.2 שניות בלבד. הסוללה גדלה גם היא וכעת היא מציעה קיבולת של 12 קוט"ש, מה שאמור להספיק לטווח של 58 ק"מ - כך על פי ב.מ.וו. במקביל השתנה שמה של הגרסה מ-740e ל-745e.

ב.מ.וו סדרה 7
 
גרסת ה-V8, ה-750, קיבלה תוספת משמעותית של 80 כ"ס ו-10.2 קג"מ - והיא מייצרת מעתה הספק של 530 כ"ס ומומנט של 76.4 קג"מ, מנפח של 4.4 ליטרים. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת כ-4 שניות בגרסה זו.
 
גרסת הבסיס תמשיך להיות ה-740 עם מנוע 3.0 ליטרים בהספק של 335 כ"ס, ואילו בקצה השני של ההיצע ישנה גרסת 760, עם מנוע 12 צילינדרים בהספק של 6.6 ליטרים, המייצר 585 כ"ס ו-86.7 קג"מ.

ב.מ.וו סדרה 7
 
ב.מ.וו טוענת גם לשיפורים בתיבת 8 ההילוכים, כמו גם תוספת של מערכות עזר לנהג - ובהן מערכת סיוע לנהיגה ברוורס, ש"מקליטה" את 50 המטרים האחרונים של הנסיעה ומסוגלת לשחזר אותם בנסיעה לאחור.
 
מחברת דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, נמסר כי סדרה 7 המחודשת צפויה להגיע לישראל ברבעון השלישי של 2019.
 
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
 
למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. רכב אדיר, תארזו לי שניים (לת)  

,20.01.2019

2. רכב לקבלנים!!!!!!! (לת)  

,22.01.2019
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים