דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי מעלה מחירים, התייקרות גם בסקודה

Getting your Trinity Audio player ready...


במשך כמעט 4 שנים, מאז הושק בישראל, נמכרה הגרסה הפופולארית ביותר של מיצובישי אאוטלנדר - אוטומטית עם 7 מקומות ישיבה - במחיר של 170 אלף שקל. גם כאשר נוספו גרסאות מוזלות ויקרות יותר, המחיר לגרסה זו נשמר, והמכירות היו מוצלחות במיוחד. רק בשנה הנוכחית, ב-9 החודשים הראשונים של 2016, נמכרו בישראל כמעט 9,000 אאוטלנדרים. בימים אלו מפרסמת היבואנית מחירון חדש, ובו התייקרויות של אלפי שקלים במחירו של הג'יפון הנפוץ.

מיצובישי אאוטלנדר

גרסת הבסיס הידנית של מיצובישי אאוטלנדר התייקרה ב-10,500 שקל, ומחירה יעמוד מעתה על 140 אלף שקלים. האוטומטית הבסיסית, ברמת הגימור "אינטנס", התייקרה ב-3,400 שקל ומחירה יעמוד על 157,900 שקל. הגרסה הנמכרת ביותר, עם 7 מושבים ברמת הגימור "אינסטייל", התייקרה ב-5,000 שקל ותימכר תמורת 174,900 שקל - זהה למחיר של ניסאן אקסטרייל המתחרה. בגרסת הפרימיום חלה עליה של 5,400 שקל למחיר של 184,900 שקל, ואילו גרסת הדיזל היקרה הוסיפה למחירה 10,500 שקל והיא תימכר ב-240 אלף שקל.
גם מיצובישי פאג'רו התייקר בשיעור של 3,000 שקל בכל הגרסאות, ואילו מיצובישי לאנסר ספורטבק התייקרה ב-500 שקלים ומחירה יעמוד על 119,900 שקל. גרסת הסדאן של מיצובישי לאנסר יצאה מהמחירון ולא תימכר יותר.

בסקודה נרשמה עליית מחירים נוספת בסופרב, בפעם השניה מאז הושק הדגם בישראל. ההתייקרות נובעת ככל הנראה מהביקוש הרב והאספקה המוגבלת של הדגם. גרסת הבסיס של הסופרב, 1.4 אמבישן, התייקרה ב-2,000 שקל ומחירה יעמוד על 167 אלף שקל - שהם 7,000 שקל יותר מהמחיר בו הושקה המכונית בישראל לפני שנה בדיוק.

סקודה סופרב

גרסת ה-1.4 ליטר סטייל של סקודה סופרב התייקרה ב-5,000 שקל ותימכר ב-191,990 שקל. התייקרות של 1,000 שקל נרשמה בגרסת ה-1.8 ליטר אמבישן, ו-3,000 שקל נוספו לגרסאות ה-1.8 ליטר ברמות הגימור סטייל ואקסלוסיב. גרסת ה-280 כ"ס הבכירה, עם הנעה כפולה, התייקרה ב-5,000 שקל והיא תימכר תמורת 264,990 שקל.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא שווה 
    ליסינג, 03-11-2016

    לא הייתי קונה את הרכב . האקס טרייל של ניסאן לוקחת את האאוטלנדר בכל צד שלא תסתכלו ובמיוחד בכך שהיא דיזל לעומת הגיר הרציף והחלש של האוטלנדר.
    שלא נדבר על כל הפינוקים והמערכות שיש לאקסטרייל והמבנה שלו שנותן לו ייתרון גם בשטח

    סגור תגובה

  • 2. חזירות! (כרגיל) 
    אבגד, 07-11-2016

    מתי כבר כץ יקבל את המלצות הוועדה שמינה בעצמו ויגביל את יבוא הרכב בכך שחברה יכולה לייבא רק יצרן אחד, ובכך לשבור את הקרטל של
    כלמוביל, דלק מוטורס, צ'מפיון,קרסו ועוד... 5 יבואנים שולטים על 20+ חברות רכב

    סגור תגובה

חזור למעלה