בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

מיצובישי אקליפס קרוס בישראל: מ-149,000 שקל

מיצובישי אקליפס קרוס


עוד ג'יפון למיצובישי: האקליפס קרוס מגיע לישראל עם מנוע טורבו חזק, מערכות בטיחות מתקדמות ושאיפות להתחרות בקיה ספורטז' ויונדאי טוסון




מאת נועם ריין

5,000 מסירות בשנה. זה היעד שהציבו אנשי "כלמוביל", יבואנית מיצובישי, לכל אחד משלושת דגמי הפנאי שלהם בשנה הקרובה. אם יתממשו היעדים, ובתוספת של כמה מאות יחידות מדגמי הספייס סטאר, הטרייטון והפאג'רו, שנת 2018 צפויה להיות אחת השנים הטובות בתולדותיה של מיצובישי בישראל. בכדי לממש את החזון השאפתני, השיקה הבוקר מיצובישי את אחד הדגמים החשובים ביותר שלה בעשור האחרון - מיצובישי אקליפס קרוס, רכב פנאי קומפקטי שמתמודד בזירה של קיה ספורטז', ניסאן קשקאי ומאזדה CX5.

מיצובישי אקליפס קרוס

מיצובישי אקליפס קרוס, אותו בחנו לאחרונה במסגרת ההשקה העולמית בספרד, מתמקם בחלק הקטן יותר של הקטגוריה - בדיוק בין ה-ASX לבין האאוטלנדר. עם אורך של 440.5 ס"מ, הוא נמצא בין סיאט אטקה וניסאן קשקאי מצד אחד, לבין פיג'ו 3008 ורנו קדג'אר מצד שני. הרוחב של האקליפס קרוס עומד על 180.5 ס"מ, מהפחות רחבים בקבוצה, והגובה הוא 168.5 ס"מ - קצת יותר מהאאוטלנדר, וגבוה יותר ממרבית המתחרים הישירים.

בסיס הגלגלים הוא 267 ס"מ, בדיוק כמו של האאוטלנדר - מה שמעניק מרווח טוב מאוד לרגלי הנוסעים מאחור.


האקליפס ישווק עם מנוע אחד בלבד, וב-4 רמות גימור שונות. לראשונה במיצובישי (שלא בדגמי הספורט), זה יהיה מנוע טורבו-בנזין, בנפח 1.5 ליטר עם הספק של 163 כ"ס ועם מומנט של 25.4 קג"מ ב-1,800 סל"ד.

תיבת ההילוכים היא רציפה עם חלוקה מלאכותית ל-8 יחסי העברה, וההנעה היא קדמית - אך בגרסה הבכירה ישנה הנעה כפולה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.3 שניות (9.8 בגרסת ה-4X4) וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 14.9 ק"מ לליטר (14.2 ב-4X4).

בכל הגרסאות ישנו מסך מולטימדיה מקורי בגודל "7 ש"צף" מעל הדשבורד, עם שליטה ייחודית ממשטח מגע שנמצא ליד ידית ההילוכים (בדומה למשטחי מגע של מחשבים ניידים). על גבי המסך התקינה כלמוביל את מערכת ה"קונקטד" עם האפליקציות המקומיות של ווייז, פאנגו ואחרות, ובמערכת ההפעלה המקורית ניתן למצוא פונקציות של אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי. עוד כוללת המערכת 6 רמקולים ו-2 חיבורי USB.

מיצובישי אקליפס קרוס

בנוסף לזה, ניתן למצוא באקליפס קרוס עוד לא מעט אביזרים - כאשר רובם זמינים החל מרמת הגימור השניה. הגרסה הבסיסית, שנקראת "אינטנס", כוללת חישוקי "18 קלים, בקרת שיוט רגילה, מצלמת רוורס, בקרת אקלים, חיישני גשם ותאורה ובתחום הבטיחות - 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 80 קמ"ש ומזהה גם הולכי רגל ורכב דו-גלגלי עד למהירות של 65 קמ"ש, התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה (ללא תיקון היגוי) ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים.

גרסת ה"אינסטייל" מוסיפה למפרט גם מראות צד עם קיפול חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, שמשה קדמית עם בידוד רעשים משופר, גג שמש פנוראמי, גימורי כרום חיצוניים, בלם יד חשמלי עם פונקציית "אוטו הולד", בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבית ובלימת חירום אוטונומית הפעילה עד למהירות של 180 קמ"ש בזיהוי כלי רכב ו-65 קמ"ש בזיהוי הולכי רגל.

הגרסה הבאה בהיצע היא ה"פרימיום", והיא מוסיפה למפרט גם תאורת לד עם שטיפה לפנסים, חיישני חניה מלפנים ומאחור, מושבים בריפוד עור עם חימום וכוונון חשמלי לנהג, מערכת לניטור רכב בשטח מת במראות והתרעה על תנועה חוצה מאחור. גרסת ה"עלית" נבדלת מהפרימיום בפריט אחד בלבד - הנעת 4X4.

מיצובישי אקליפס קרוס


מיצובישי אקליפס קרוס - מחירים:

מיצובישי אקליפס קרוס 1.5 טורבו Intense יעלה - 148,900 שקל
מיצובישי אקליפס קרוס 1.5 טורבו Instyle יעלה - 159,900 שקל
מיצובישי אקליפס קרוס 1.5 טורבו Premium יעלה- 169,900 שקל
מיצובישי אקליפס קרוס 1.5 טורבו 4X4 Elite יעלה - 179,900 שקל

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל: "האקליפס מושק בישראל בתזמון נהדר למותג מיצובישי. לאחר הצלחת ה-ASX עם כ-2700 הזמנות בתוך 3 חודשים, מושק ג'יפון גדול יותר אשר מתחרה בקטגוריה החזקה והצומחת ביותר בישראל. עד שנת 2020 תשיק מיצובישי עוד 4 דגמי SUV אשר יצטרפו לדגמים הקיימים ויבססו את מיצובישי כמותג המתמחה בדגמי פנאי-שטח בקטגוריות השונות".

לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. כלמוביל במבול השקות לרוחב כל הגזרה בזמן שיבואניות אחרות מפהקות (לת)  

,19.02.2018

2. ל1  המפהקים מוכרים במחירים שפויים כל מוביל תוקעים מחיר...

מוכרים בלבד,19.02.2018
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים