דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מדד iCar - חודש אוקטובר

Getting your Trinity Audio player ready...


החודש לא הראה ציבור המבקרים באתר – המהווה מדגם לטעמו של הציבור הישראלי - שינוי משמעותי בהעדפותיו אך יש כמה הפתעות מעניינות.

קטנות - Top Ten

את קטגוריית הקטנות ממשיכה להוביל יונדאי אקסנט (בעיקר בזכות התעניינות בדגם יד שנייה) כשבנוסף כמעט כל המתמודדות שומרות על מקומן באדיקות מרשימה. למרות השמרנות בפילוח העדפות השוק ישנן שתי הפתעות: הראשונה היא קיה ריו שהזניקה עצמה היישר למקום השישי והמכובד. מלבד הריו סוזוקי ספלאש, שנחתה לא מזמן בארץ, הצליחה להתברג למקום התשיעי - מעט לפני סיאט איביזה שסוגרת את הרשימה.

משפחתיות - Top Ten

בראש קטגוריית המשפחתיות עומדת טויוטה קורולה, הזוכה להתעניינות מוגברת בשל הגרסה האוטומטית אשר נחתה בישראל לפני חודשים מספר. באופן מפתיע, דווקא מאזדה 3 (הדור הקודם) מתמקמת הישר מתחתיה, במקום השני, בשל התעניינות ערה בשוק היד השנייה. מאזדה 3 החדשה נופלת למקום השמיני עם 4.19 אחוזים - מעל פולקסווגן ג'טה ומיצובישי לאנסר הסוגרות את העשירייה הפותחת עם 4.13 ו-3.16 אחוזים בהתאמה. הפתעה נוספת: יונדאי i30 CW קופצת למקום הרביעי בטבלה - בין היתר בשל מיקום המכונית בקבוצת שווי שימוש 2.

מנהלים - Top Ten

בראש קטגוריית המנהלים - שלא הוצגה בחודש שעבר - עומדת דווקא וולוו S60 הוותיקה, שיצורה הופסק לאחרונה בציפייה לדור הבא. הסיבה להתעניינות הערה היא החלטת היבואנית, חברת מאיר, לשווק את ה-S60 בקבוצת שווי שימוש 5. שאר הבחירות שומרות על אופי שמרני - למרות שבאופן מעניין, נמצאת טויוטה קאמרי במקום השני בעוד שאחת ממלכות המכירות המסורתיות בקטגוריה - מאזדה 6 - מתמקמת דווקא במקום הרביעי. את העשירייה הפותחת סוגרות כאן הונדה אקורד ושברולט מאליבו עם 3.95 ו-3.87 אחוזים בהתאמה.

שטח - Top Ten

בכל הקשור לרכבי השטח, נשמר הסטטוס קוו בקטגוריה: כאן אין הפתעות, ובראש הטבלה עומד כמובן טויוטה לנדקרוזר עם 9.04 אחוזים מכלל הצפיות בקטגוריה. גם הופעתן של טויוטה ראב 4 וניסאן קשקאי בשלישייה הפותחת איננה מפתיעה. בתחתית הרשימה, דוחקת וולוו XC90 את פורד אדג' ונכנסת לתחתית העשירייה הפותחת - כאשר מעליה, כמו בחודש שעבר, נמצאת סובארו פורסטר.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה