בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

לקסוס IS עוברת מתיחת פנים



לקסוס IS מתחדשת עם מספר נגיעות לעיצוב ומערכות בטיחות חדשות



מאת פבל צ'רניצקי

קצת מצחיק לחשוב על זה, אבל לקסוס IS - העתידנית, המעוצבת ופורצת הגבולות, היא המכונית השניה הכי הישנה של המותג בישראל (כולל מתיחות פנים), וחוץ מה-LS הבכירה ו-HS שאינה נמכרת בכמויות משמעותיות מחוץ ליפן, הישנה ביותר בכלל. למה מצחיק? כי מאז נחשף הדור הנוכחי של ה-IS עברו רק שלוש שנים.

לקסוס IS 2016

כעת לקסוס חושפת את מתיחת הפנים של ה-IS, ועושה את זה בדיוק כפי שעתה עם ה-GS וה-CT לפניה. מעט, בעדינות, ותוך שמירה על קו מנחה ברור של "קצת יותר". שזה גם מעט משעשע, כי עד לאחרונה כל שינוי דגם היה שינוי מסיבי ומקיף מאוד, אך נראה שכעת החליטו במטה היצרנית להוריד מעט את הרגל המטאפורית מהגז העיצובי.


כדי לעמוד על השינויים בין הדגם הנוכחי לזה הנכנס, צריך להקדיש לא מעט זמן לתמונות שפרסמה לקסוס. יש כאן פנסים קדמיים בעיצוב חדש עם תאורת יום מובלטת יותר, גריל קדמי מעט אגרסיבי וגדול יותר (ומעט גדול ואגרסיבי מדי לטעמנו), פתחי יניקת אוויר (וקירור בלמים בגרסת F ספורט) גדולים יותר, חישוקים בעיצוב חדש ופנסים אחוריים עם חתימת לד המורכבת משלושה פסים במקום אחד.

לקסוס IS 2016

כשעוברים פנימה, צריך לאמץ את העיניים עוד יותר כדי לראות שינויים. החיפוי של לוח השעונים השתנה טיפ-טיפה, יש תפר חדש פה, חומר איכותי יותר שם, ובעיקר נראה שהרעיון היה לשמר את הרוח ולשפר מעט את האיכות. יש לציין שהתמונה שלקסוס פרסמה היא של גרסת ה-F ספורט לה שעון בודד, אבל היות והיצרנית לא ציינה שינוים ללוח השעונים של הגרסה הרגילה, לוח השעונים של זו האחרונה כנראה יישאר בתצורת שני השעונים המוכרת. השינוי הגדול ביותר בפנים הוא המסך המרכזי שצמח מ-7 ל-10 אינץ', הוספת כפתורי "Enter" לצדי משענת היד בדומה ל-RX וה-GS, ותוספת ריפוד במשענת היד המרכזית.

לקסוס IS 2016

רשימת האבזור גם היא התארכה מעט, אך בעיקר בפן הבטיחותי שלה. לקסוס IS המחודשת מקבלת כעת את חבילת הבטיחות האקטיבית של היצרנית, שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, ובלימת חירום אוטונומית, דברים שחסרונם הורגש מאוד בדגם הנוכחי.

לקסוס IS 2016

היצע המנועים נורת ללא שינוי, והוא יורכב ממנוע ה-2.0 ליטר טורבו בנזין החדש של לקסוס שהושק עם ה-NX, משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומפיק 238 כ"ס; מנוע 3.5 ליטר בנזין שמוצע בהספקים שנעים בין 259 ל-318 כ"ס ומערכת ההנעה ההיברידית שהיא היחידה המשווקת בישראל (בשלב זה בכל אופן) המורכבת ממנוע 2.5 ליטר ומנוע חשמלי שמפיקים יחד 223 כ"ס ומשודכים לתיבה רציפה.

מחברת לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, נמסר כי לקסוס IS המחודשת צפוייה לנחות בישראל במהלך שנת 2017, אך עדיין לא ידוע מתי בדיוק.

לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים