בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

לובינסקי חותמת שנה ומציגה את תוכנית 2016



יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל מתכננת להפוך ב-2016 ליבואנית עם ליין המוצרים שמציג את התמורה הטובה ביותר למחיר. וגם - קיצור האחריות, מחירון "תקשורתי" ומחירים שוברי סגמנטים



מאת פבל צ'רניצקי

סוף שנה, זמן לחשבון נפש ולתכנון תוכניות לשנה החדשה. את סבב הסיכומים פותחת השנה חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG באירוע שמתמקד בשני המותגים הצרפתיים וכמעט ללא כל נגיעה בזה הסיני. לובינסקי מסכמת את 2015 עם עליה משמעותית במכירות ובנתח השוק. מספרית, גדלה לובינסקי מ-8,279 מסירות בשנת 2014 ל-12,043 בשנה הנוכחית, מה שמהווה צמיחה מרשימה של 45% (אחוז הצמיחה הגדול ביותר ליבואנית). זאת בזמן שהשוק עצמו צמח ב-7% בלבד. בין שני המותגים הצרפתיים מתחלקת הצמיחה ל-46% לפיג'ו (השני בשוק) ו-24% צנועים יותר אך עדיין מרשימים כשלעצמם לסיטרואן.

נראה שלובינסקי, שהחליפה מנכ"ל בסוף 2014, תכננה מהלכים והגיעה לסוף השנה הנוכחית כשהיא בשלה לבצע מהלכים משמעותיים מאוד בליין המוצרים שלה. והיום התוכניות הללו נחשפו. תתרכזו טוב טוב, כי יש הרבה מהן.

פיג'ו סיטרואן 2016
 אבי צור, מנכ"ל קבוצת לובינסקי, ציין כי המחיר התקשורתי יהיה המחיר בו תימכרנה המכוניות כל זמן ששער האירו יישאר נמוך, והחברה בעצם "מגלגלת" את חלק מהירידה במחיר שהיא מקבלת מהיצרן אל הלקוח. כמו כן, צוין כי המחיר התקשורתי יהיה דינאמי, וכי החברה איננה יכולה להתחייב לתוקפו מעבר לרבעון הקרוב, שכן היא כמובן איננה יכולה לחזות את התנהגות שערי החליפין. היה ושערו של האירו יישאר נמוך, המחירים יישארו נמוכים, ככל שהאירו יטפס מעלה, כך ה"מחיר התקשורתי" יתקרב אל מחיר המחירון.

לבסוף, הודיעה החברה כי משך האחריות על דגמי סיטרואן, שעמד עד כה על 5 שנים, יחזור להיות 3 שנים.

בגזרת פיג'ו, מציגה לובינסקי כמה גרסאות חדשות ל-208 ולא מעט מחירים מעודכנים לחלק גדול מהדגמים האחרים. את המהלך נבחרה להוביל פיג'ו 208, שמקבלת שתי גרסאות חדשות. הראשונה היא גרסה אוטומטית של רמת גימור אקסס המוכרת, שעושה שימוש במנוע ה-1.2 ליטר טורבו בנזין (110 כ"ס) ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. השנייה היא גרסת אקטיב מאובזרת יותר שמקבלת מנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל (100 כ"ס) ותיבת הילוכים ידנית.

פיג'ו 208
פיג'ו 208. גרסאות חדשות במחירים אטרקטיביים מאוד / צילום: יתיר דווידוביץ'

מחיר המחירון של פיג'ו 208 אקסס אוטומטית יעמוד על 88,900 שקל אולם ה"מחיר התקשורתי" יהיה 82,900 שקל, מחיר שמציב אותה ראש בראש מול האיביזה האוטומטית הבסיסית של סיאט (שעולה כ-83,000 שקלים במבצעים שונים). פיג'ו 208 דיזל תעלה 88,900 שקל.

סיטרואן של שנת 2016 תתרכז ב-C1 ובקקטוס. ה-C1 רואה את השקת גרסת Live חדשה שתשב מתחת ל-Feel הנוכחית. האבזור כאן מעט דל יותר, אך לא בצורה משמעותית. הדגם החדש חסר את מערכת המולטימדיה המצוינת, השליטה מההגה וציפוי העור שלו, וככל הנראה עוד כמה אביזרים שלא פורט לגביהם. אבל הקלף בשרוול של הגרסה החדשה של ה-C1 הוא המחיר, שיהיה 52,900 שקל ובעצם יהיה אחד הנמוכים ביותר בסגמנט.

אחרון חביב הוא כאמור סיטרואן קקטוס, שמקבל שני מנועים חדשים, אם כי עדיין עם תיבת הילוכים ידנית. האוטומטית תגיע ככל הנראה רק ב-2017. המנוע הראשון הוא אותו 1.2 ליטר טורבו-בנזין שמשרת את ה-208, עם 110 כ"ס, והשני הוא 1.6 ליטר טורבו דיזל עם 100 כ"ס, בדיוק כמו זה שקיבלה ה-208. גם כאן נשמר הקונספט של מחירים שוברי סגמנט כאשר ה"מחיר התקשורתי" של דגם הדיזל יעמוד על 98,900 שקל (מחיר מחירון 103,900) וזה של דגם הטורבו בנזין יעמוד על 89,900 שקל (מחיר מחירון 96,900 שקל). על מנת לבדל את דגם הבנזין האטמוספרי (82 כ"ס), תמכור אותו לובינסקי ב-83,900 שקל (מחיר מחירון 89,900 שקל).

סיטרואן C1
סיטרואן C1. תהיה בין הזולות ביותר בקטגוריה / צילום: דנה גורלנד

בולטים בהיעדרותם מהאירוע הנוכחי היו MG ו-DS, שקיבלו התייחסות קצרה יותר. בכל הנוגע למותג הסיני, נאמר כי לא יהיו שינויים מרחיקי לכת והתוספת היחידה שצפויה להגיע היא רכב הפנאי של היצרנית, MG GS, שטרם נחשף רשמית ועדיין אין מידע לגבי מועד השקתו, או זמינותו בישראל. לגבי DS השפתיים היו חתומות עוד יותר, וכל שנאמר הוא שמותג היוקרה יקבל אירוע משלו בחודשים הקרובים.

בנוסף לגרסאות החדשות, מוזילה לובינסקי דגמים נוספים. להלן כל הגרסאות החדשות והמחירים:
פיג'ו 108 קבריו אקטיב 1.0 ליטר (69 כ"ס) רובוטי: 71,900 שקל (מחיר מחירון 76,900 שקל)
פיג'ו 208 אקסס 1.2ליטר (82 כ"ס) ידני: 67,900 שקל (מחיר מחירון 73,900)
פיג'ו 208GTi עם מנוע 1.6 טורבו (208 כ"ס): 139,900 שקל (מחיר מחירון 149,900)
פיג'ו 308 פרימיום 1.2 טורבו (130 כ"ס) אוטומט: 134,900 שקל (מחיר מחירון 139,900 שקל)
פיג'ו 3008 פרימיום 1.6 טורבו (165 כ"ס) אוטומט: 133,900 שקל (מחיר מחירון 139,900 שקל)
פיג'ו 3008 פרימיום פק 1.6 טורבו (165 כ"ס) אוטומט: 139,900 שקל (מחיר מחירון 144,900 שקל)
סיטרואן C1 בגרסת Live ידני 1.0 ליטר (69 כ"ס): 52,900 שקל (מחיר מחירון 54,900 שקל)
סיטרואן C1 בגרסת Feel רובוטי 1.0 ליטר (69 כ"ס): 63,900 שקל (מחיר מחירון 67,900 שקל)
סיטרואן קקטוס 1.2 ליטר (82 כ"ס) ידני: 83,900 שקל (מחיר מחירון 88,900)
סיטרואן קקטוס 1.2 טורבו (110 כ"ס) ידני: 89,900 שקל (מחיר מחירון 96,900 שקל)
סיטרואן קקטוס 1.6 ליטר דיזל (100 כ"ס) ידני: 98,900 שקל (מחיר מחירון 103,900 שקל)

לדגמי לובינסקי בישראל - פיג'ו - סיטרואן - MG
למאמר זה התפרסמו 3 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. סוףסוף קקטוס תגיע עם המנוע החזק ובמחיר טוב   חבל שללא אוטומט אבל מדובר בביצועים מעולים , מרווח,...

א,27.12.2015

2. האם יש מידע מתי הקקטוס המשודרגת תשווק?  כמו כן זה מעניין לגבי 208 שנמכרת במחיר רצפה כעת (א...

א,27.12.2015

3. לובינסקי החליטו להלחם. סוף סוף  פג'ו 308 מהמכוניות הטובות באירופה סוף סוף במחיר שפ...

ניר,29.12.2015
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים