בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

יונדאי i40 הושקה בישראל



סדרת ה-i של יונדאי מתרחבת: יונדאי i40 הגיעה לישראל ותתחרה בפורד מונדיאו, מאזדה 6 וסובארו B4. החל מ-161,000 שקל



מאת אורן דורי ונועם ריין

אחרי שהיצע המשפחתיות של יונדאי הושלם בקיץ האחרון עם השקתה של ה-i35, מכונית שזכתה להצלחה משמעותית, הוצגה היום מכונית המנהלים שתנסה להתברג לרשימת רבי המכר של כלמוביל: יונדאי i40. המחירים יתחילו ב-161,000 שקל, מחיר זהה לזה של מאזדה 6 ופורד מונדיאו.

[לעמוד הדגם בקטלוג iCar: יונדאי i40 - רכב חדש]


יונדאי i40 החדשה. המראה דומה לזה של ה-i35 / צילומים: יצרן

יונדאי i40 החדשה תשווק בישראל בתצורת מרכב סדאן או סטיישן, כאשר ביונדאי מעוניינים להפוך את יונדאי i40 סטיישן למשמעותית לפחות כמו הסדאן - מהלך שהצליח מאוד בקטגוריית המשפחתיות עם ה- i30וגם אצל המתחרה פורד פוקוס, אך טרם נוסה בישראל בקטגוריית המנהלים. מה שעשוי להעיד על הפילוח הרצוי מבחינת היבואן הוא הרכב המכוניות של המשלוח הראשון מדגמי יונדאי i40, שיורכב מ-65% מכוניות סדאן ו-35% סטיישן. "אנו צופים הצלחה לדגם, למרות העובדה כי יונדאי מעולם לא הצליחה בקטגוריית מכוניות המנהלים", אמר היום דן אורנשטיין, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי של כלמוביל. "המותג יונדאי בשל היום יותר מבעבר למכונית מנהלים".


לראשונה בקטגוריה, גרסת הסטיישן אמורה לתפוס נתח משמעותי מהמכירות

יונדאי i40 תשווק עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר (177 כ"ס) ועם תיבת 6 הילוכים אוטומטית, הכוללת שליטה ממנופים על גלגל ההגה. הביצועים סבירים ביחס למתחרות בקטגוריה, עם 10 שניות מ-0 ל-100 עד למהירות מרבית של 209 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 10 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו-13.8 ק"מ לליטר בנסיעה בין עירונית. גרסת הסטיישן תוצע גם עם מנוע דיזל (1.7 ליטר, 136 כ"ס).

ה-i40 החדשה תציע אבזור נדיב כבר בגרסת ה-Premium הבסיסית, אשר כוללת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע נשלטת מההגה, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, פנסי ערפל קדמיים ועוד. גרסת ה-Elite הבכירה מוסיפה לרשימה הנ"ל גם מושבים חשמליים מרופדי עור הכוללים מערכת אוורור, מערכת עזר לחניה עם מצלמת רוורס, דיבורית בלוטו'ס, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, מראות מתקפלות חשמלית וגג שמש פנוראמי. כל הגרסאות כוללות 9 כריות אוויר כסטנדרט, אשר זיכו את ה-i40 בציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופי.



המחירים, כאמור, יתחילו מ-161,000 שקל לגרסת ה-Premium בתצורת הסדאן או 165,900 שקל עבור הסטיישן באותה רמת גימור. גרסת ה-Elite תעלה 194,900 שקל לתצורת הסדאן, ו-5,000 שקל נוספים עבור תצורת הסטיישן. גרסת הדיזל תעלה 173,900 שקל, ותיועד בעיקר לשוק המוניות.

 

לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. בעלים של יונדאי I30 CW (לת)  

חבל שהסדאן הבסיסית כה יקרה,ב150 הייתי קונה,28.02.2012

2. יונדאי  במה היא יותר טובה מאופל אינסיגניה?

אחד שמבין,29.02.2012

3. במחיר  יונדאי יותר טובה במחיר..

תגובה לאחד שמבין,29.02.2012

4. לחכות  לא למהר לקנות לחכות למיבצעים כמו כן בקרוב ניכנסות ...

גבי,03.03.2012
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים