דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי i30N בישראל: מ-240,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...


לראשונה בישראל - משפחתית ספורטיבית של יונדאי. היבואנית כלמוביל משיקה את ה-i30N, משפחתית קומפקטית עם 275 כ"ס, בגרסאות האצ'בק ופאסטבק. תיבת ההילוכים תהיה ידנית בלבד, מה שעשוי להקשות על היקף המכירות. גם המחיר הגבוה ביחס למתחרות עלול להוות אתגר משמעותי ליבואנית: פולקסווגן גולף GTI, בגרסת הפרפורמנס שהושקה לאחרונה, נמכרת ב-225,000 שקלים; סקודה אוקטביה RS נמכרת ב-220,000 שקלים; סיאט לאון קופרה נמכרת ב-231,000 ופיג'ו 308GTI נמכרת ב-200,000 שקלים. למעשה, המתחרה הישירה היחידה שנמכרת במחיר גבוה יותר היא הונדה סיוויק טייפ R, שמציעה הספק של 319 כ"ס במחיר של 265,000 שקלים.

יונדאי i30N

אבל כלת השמחה כרגע היא יונדאי i30N, ומדובר לכל הדעות במכונית מסקרנת. היא מצוידת במנוע 2.0 ליטרים טורבו-בנזין המייצר 275 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-36 קג"מ ב-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים, כאמור, היא ידנית עם 6 יחסי העברה. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות והמהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.

יונדאי i30N תשווק בגרסת ההאצ'בק המוכרת, וגם בגרסת הפאסטבק - מעין תצורת 5 דלתות מעוצבת שלא הגיעה ארצה בגרסה הרגילה של ה-i30. רשימת האבזור עשירה וזהה בשתי תצורות המרכב. בין היתר כולל המפרט מערכת מולטימדיה מקורית עם קישוריות אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת רוורס, מושבי ספורט עם כוונון חשמלי, ריפוד משולב עור ואלקנטרה, זכרונות וחימום, גלגל הגה מחומם, גג שמש פנוראמי, חיישני חניה היקפיים ותאורת לד מלאה.

בתחום הבטיחות מציעה ה-N סך של 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת להתרעה ותיקון סטיה מנתיב, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, ומערכת התרעת עייפות.

יונדאי i30N

כדי ליצור את הבידול הויזואלי לעומת ה-i30 הרגילה, תציע גרסת ה-N גם אגזוזים כפולים, חישוקי "19 עם קליפורים אדומים, מסגרת חלונות שחורה, מראות מושחרות, ספי אלומיניום לדלתות ודוושות אלומיניום. באגף היכולות הספורטיביות ניתן למצוא בלמים מחוזקים, בולמי זעזועים אדפטיביים, דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה ומחשב דרך המסוגל למדוד כוחות G וזמני הקפה.

לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה