בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

יונדאי i20 קרוס בישראל: מ-110 אלף ש"ח



יונדאי משיקה את גרסת הפנאי של ה-i20, עם עיצוב קשוח וכוונה להתחרות בסגמנט הג'יפונים הקטנים. צפי המכירות: כ-2,000 יחידות בשנה



מאת נועם ריין

יונדאי i20 קרוס, גרסה מוגבהת בעיצוב דמוי שטח של ה-i20 הקטנה, הושקה בישראל. המכונית תימכר עם יחידת ההנעה המוכרת של ה-i20, מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר ותיבה אוטומטית, ותוצע במחיר תחרותי לקטגוריה - 110 אלף שקל לגרסת הבסיס או 116 אלף לגרסה המאובזרת.

יונדאי i20 קרוס

"המותגים החזקים, כמו טויוטה, מאזדה וקיה, עדיין לא נמצאים בסגמנט הג'יפונים הקטנים - ומבחינתנו זו הזדמנות להיכנס לפלח השוק הזה", כך אמר הבוקר (ב') גילי פריינטה, מנהל מותג יונדאי בישראל. "זהו פלח שוק שנמצא בצמיחה ונוגס בנתח של מכוניות הסופר מיני - כך שברור לנו שהדגם ימכר גם על חשבון ה-i20 וה-i25". למרות התמחור הנמוך, ביבואנית מציבים יעד מכירות מתון למדי של 1,500 עד 2,000 כלי רכב בשנה - נתון נמוך משמעותית מזה של דגמי יונדאי האחרים, אך גם כזה שימקם אותה בצמרת קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים.



יונדאי i20 קרוס נבדלת מאחותה הסטנדרטית בעיקר בעיצוב החיצוני, שנהנה ממראה קשוח הודות לפגושים מושחרים עם "מיגון תחתון" מוכסף, בתי גלגלים מושחרים, פנסי ערפל עגולים מלפנים ומאחור, חצאיות צד, ספוילר אחורי, פסי גגון ואפילו מכסה מיכל דלק בעיצוב אגרסיבי מהרגיל. מבחינת המימדים, יונדאי i20 קרוס ארוכה מה-i20 הרגילה ב-3 ס"מ, רחבה ממנה ב-2.6 ס"מ, גבוהה ב-5.5 ס"מ ובעלת מרווח גחון גדול יותר ב-2 ס"מ - שבסך הכל עומד על 16 ס"מ צנועים.

יונדאי i20 קרוס

יחידת ההנעה של יונדאי i20 קרוס נתפרה במיוחד לשוק הישראלי, ולא מוצעת באף מדינה אחרת בעולם. למעשה, מדובר באותה יחידת הנעה שמשרתת את ה-i20 הרגילה, אלא שגרסת הקרוס מוצעת באירופה רק עם תיבת הילוכים ידנית. מדובר במנוע הותיק והמוכר, שמייצר הספק של 100 כ"ס ממנוע בנפח 1,400 סמ"ק. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם 4 הילוכים בלבד, והיכולות פושרות בהתאם: יונדאי i20 קרוס מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 13.6 שניות, המהירות המרבית היא 162 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת שלה על פי נתוני היצרן עומדת על 15.3 ק"מ לליטר.

יונדאי i20 קרוס

יונדאי i20 קרוס תוצע בשתי רמות גימור: גרסת ה"אינספייר" הבסיסית כוללת מערכת שמע פשוטה עם שליטה מההגה וחיבור USB, מערכת מובילאיי, 4 חלונות חשמל, חישוקי "15 עם צלחות פלסטיק ומחשב דרך. גרסת ה"פרימיום" מוסיפה למפרט גם הגה מצופה עור, פנסי ערפל קדמיים, בקרת שיוט, מראות עם קיפול חשמלי, חישוקי "17 קלים וחיישני חניה אחוריים מקוריים.
בתקופת ההשקה, שתימשך חודשיים-שלושה, תעניק היבואנית ללקוחות של גרסת הפרימיום גם את מערכת המולטימדיה המצוינת בפיתוח מקומי. לאחר מכן תימכר המערכת תמורת 3,500 שקל.

המחירים:
יונדאי i20 קרוס אינספייר תעלה 109,900 שקל
יונדאי i20 קרוס פרימיום תעלה 115,900 שקל


לדגמי יונדאי בישראל - יונדאי
למאמר זה התפרסמו 8 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מילא מנוע מודרני או/ו ת"ה מודרנית.   בקיצור עגלת ליסינג מעוצבת במחיר משפחתית. פיז'ו 20...

נהג,16.05.2016

2. לא יאומן, פח אשפה ב- 110,000 ש"ח.  לא ידעתי שגם פחי האשפה יקרים בישראל.

שי,16.05.2016

3. לא יאומן. רק בישראל מנוע 1.4 מיושן (לת)  

,16.05.2016

4. מנוע יששששן  פיג'ו הוציאה מנוע שלוש בוכנות מודרני לפני 4 שנים ב...

ברוך,17.05.2016

5. שובר שוק? שכחתם את ה-2008 והדאסטר? (לת)  

סתם אחד,17.05.2016

6. משהו לא טוב קורה בכלמוביל (לת)  

מקווה שהיצרן יתעורר לפני היבואן,17.05.2016

7. איכס  לא עיצוב לא גודל ולא מנוע איזה מעפנים מה קורה ליונ...

,03.06.2016

8. גיר ידני ?, אפשר להזמין ?? (לת)  

ירון,11.06.2016
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים