דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי טוסון: כמעט היברידי, בקרוב

Getting your Trinity Audio player ready...

כפי שפורסם לפני זמן קצר בנוגע לקיה ספורטז', גם האחות יונדאי תשיק לראשונה יחידת הנעה מיקרו-היברידית ותעשה זאת בטוסון – הרכב הנמכר ביותר של יונדאי באירופה בשנים 2016-2017. כמו כן, כל מנועי הדיזל של הטוסון יעמדו בתקינת יורו 6 למנועי דיזל. השיווק באירופה של הגרסאות החדשות והחסכוניות יחל כבר בקיץ הקרוב.

מנוע ותיבת הילוכים

מדובר במנוע הדיזל המוכר של היצרן בנפח 2.0 ליטר, מנוע שאינו משווק בישראל. זהו המנוע החזק בהיצע הטוסון והוא מספק 183 כ"ס. המנוע משודך לתיבה אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים (או 6 הילוכים ידנית) וההנעה הינה כפולה.

יונדאי טוסון - מיקרו היברידי

מערכת מיקרו היברידית

מנוע הדיזל משודך למערכת מיקרו היברידית העושה שימוש בסוללת ליתיום-יון 0.44 קווט"ש במתח של 48 וולט. המערכת דומה למערכת שהוצגה לא מכבר בקיה ספורטז' המחודש והיא מספקת עד 12 קילו-וואט של סיוע חשמלי ומקטינה את העומס על המנוע. המערכת מסוגלת לתמוך במנוע הדיזל בזמן האצה איטית וגלישה (מסוגלת לדומם את המנוע לקראת עצירה). המערכת טוענת את הסוללה בזמן הורדת הילוכים ו/או בלימה. שימוש במערכת מסייע בשיפור צריכת הדלק ומפחית מזהמים בשיעור של עד 7% (לפי מחזור הנהיגה האירופי החדש NEDC). יונדאי מציינים כי באביב 2019 המערכת תוצע בטוסון גם בשידוך למנוע דיזל בנפח 1.6 ליטר.

יונדאי טוסון - מיקרו היברידי

אנדראס-כריסטוף הופמן, סמנכ"ל שיווק ומכירות ביונדאי אירופה, אמר: "עם יחידת ההנעה ההיברידית החדשה והמתקדמת שלנו, עבור הרכב הנמכר ביותר שלנו, אנו מרחיבים את אסטרטגיית החשמול של החברה על מנת להפוך את הטכנולוגיות הנקיות לזמינות עבור לקוחות רבים אף יותר. הטכנולוגייה תהייה זמינה בעתיד בשילוב עם עוד מנועים, כחלק ממגוון רחב של פתרונות חשמול"

מכלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, טרם נמסר מידע אודות אפשרות השיווק של הגרסה החדשה בישראל.

לדגמי יונדאי בישראל – יונדאי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה