דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טויוטה קורולה המחודשת בישראל. עליה קלה במחירים

Getting your Trinity Audio player ready...


יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מתחילה היום בשיווק טויוטה קורולה לאחר שזו עברה מתיחת פנים עדינה שעיקרה שדרוג תא הנוסעים ואיכויות הנסיעה, והוספת מערכת "רכב מחובר" חדשה, פרי פיתוחן של יוניון, איתוראן וגיל-קאר, ומערכות בטיחות אקטיביות מקוריות. והמחיר? זחל מעלה במעט.

טויוטה קורולה 2016

באשר לעיצוב - החיצוני לפחות - לא קל למצוא הבדלים בין הקורולה היוצאת לבין זו החדשה. הפנסים והפגושים קיבלו אי אילו נגיעות חדשות, פס הכרום על דלת תא המטען עובה מעט, ופחות או יותר זהו. בפנים השינוי מהותי יותר, עם עיצוב שעבר שינוי משמעותי יותר מזה החיצוני, ושיפור באיכות החומרים ומה שמכונה בעגה המקצועית NVH - כלומר בידוד רעשים, וויברציות ושאר מטרדים.
 
אחת התוספות המשמעותיות ביותר שמקבלת טויוטה קורולה המחודשת היא מערכת הבטיחות Toyota Safety Sense, או בקיצור TSS. מדובר - בדומה למה שאנחנו מתחילים סוף סוף לפגוש במכוניות עממיות - במספר מערכות בטיחות אקטיבית. קיימת כאן התרעה על סטיה מנתיב, כיבוי אוטומטי של האורות הגבוהים, זיהוי תמרורים והתרעה על אי שמירת מרחק עם בלימת חירום אוטונומית.

טויוטה קורולה 2016

רשימת אביזרי הנוחות התארכה מעט עם הוספת עם מראה מתכהה חשמלית ומערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' (לעומת 6.1) עליה נרחיב בהמשך. גרסת GLI המאובזרת מקבלת גם כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית, פנסי ערפל קדמיים, קיפול מראות חשמלי וחישוקי 16 אינץ' קלים.

חידוש נוסף בקורולה הוא מערכת ה"רכב המחובר" שפיתחה יוניון מוטורס, בדומה למערכת של כלמוביל, ומוצעת בדגמי יונדאי ומיצובישי, אם כי מעט מתקדמת יותר ובעלת יותר פונקציות. המערכת מציעה לנהג מידע נוסף ומקיף על הרכב, כגון ספר נהג דיגיטלי, היסטוריית טיפולים עם התראות על טיפול מתקרב ואפשרות להזמין טיפול ישירות מהמערכת, מקרא נוריות חיווי, סרטוני הדרכה קצרים שמסבירים כיצד להתמודד עם סיטואציות "בעיתיות" כמו פנצ'ר, מערכת ניווט עם התראות בזמן אמת על כניסה לאיזורי בית ספר, כבישי משובשים או מכמונות מהירות, רדיו אינטרנטי ועוד לא מעט פיצ'רים ופונקציות מגניבות ויעילות.

טויוטה קורולה 2016

היצע המנועים נותר ללא שינוי, עם ה-1.6 ליטר הוותיק והמוכר שממשיך להפיק כאן 132 כ"ס ו-16.3 קג"מ. כמו בעבר, המנוע ישודך לתיבת הילוכים רציפה בשתי רמות הגימור או ידנית בגרסה הבכירה. הביצועים עומדים על 10 שניות למאה קמ"ש (עם שתי התיבות) וצריכת דלק ממוצעת של 17.9 ק"מ לליטר עם התיבה הרציפה או 16.7 עם הידנית.

מחיריה של טויוטה קורולה המחודשת טיפסו מעט למעלה. גרסת Sun התייקרה ב-1,000 שקלים ומחירה יעמוד כעת על 128,900 וגרסאות GLI התייקרו ב-2,000 שקלים ומחירן יהיה 125,900 לידנית ו-131,900 לאוטומטית.


לדגמי טויוטה בישראל - טויוטה

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה