דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חשיפה: סיטרואן C4 סדאן

Getting your Trinity Audio player ready...

סיטרואן C4 המשפחתית זוכה לצמד גרסאות סדאן חדשות: סיטרואן C4 L וסיטרואן C אליזה. היצרן הצרפתי מתאמץ לצלוח את המשבר הכלכלי באמצעות פזילה לשווקים מתפתחים כמו רוסיה, סין וגם אצלנו במזרח התיכון. בניגוד לאירופה הקלאסית, במזרח מעדיפים מרבית הלקוחות את הרכב שלהם עם תא מטען נפרד ובדיוק עבורם נוצרו המכוניות החדשות.

 

סיטרואן C אליזה. אחות תאומה של פיג'ו 301 / צילומים: יצרן

C אליזה היא הזולה שבין השתיים והיחידה שצפויה להגיע לישראל. היא תיוצר בספרד עם 3 מנועים המוכוונים ראשית לחסכון ורק אחר כך לביצועים: 1.2 ליטר עם 72 כוחות סוס, 1.6 עם 115 כ"ס ו-1.6 דיזל עם 92 כ"ס. המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. סיטרואן C אליזה היא משפחתית קצרה (4.43 מטר) על בסיס גלגלים ארוך (2.65 מ'), מה שמסביר את הצהרות היצרן על מרווח פנים מפתיע. תא המטען מכובד מאוד בנפחו (506 ליטר) ומצדיק את הפיכת ה-C4 לסדאן.

 

סיטרואן C4 L - כי לא רק למרצדס יש גרסאות Long

סיטרואן C4 L מיועדת כרגע רק לרוסיה וסין בלבד. מדובר במהדורה מוארכת למשפחתית (4.62 מטר לאורך) עם מנועים חזקים מאשר באליזה בהספקים שנעים בין 135 ל-175 כ"ס. שתי המכוניות החדשות יושקו בתערוכת פריז בספטמבר הקרוב, לצד פיג'ו 301 הזהה מכאנית לאליזה.



לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה