דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

חברת "שגריר": הכי הרבה קריאות לשירות - במכוניות אירופאיות

Getting your Trinity Audio player ready...


שגריר, חברת שירותי הדרך והגרירה הגדולה בישראל, מציגה מספר נתונים מעניינים העולים מניתוח הקריאות לשירות. לחברה כ-710 אלף מנויים. במחצית הראשונה של שנת 2015 סיפקה החברה מעל 123 אלף שירותים, מתוכם 58% גרירות ו- 42% התנעות ותיקונים (לעומת 56% גרירות ו- 44% התנעות ותיקונים ב-2014).

מניתוח תיקוני הדרך והגרירות, במחצית הראשונה של שנת 2015 מתברר כי כשלים במערכת החשמל והאלקטרוניקה עדיין מהווים את המרכיב העיקרי בקריאות לתיקון:



בשנת 2015 עולה כי 39.9% מהקריאות נבעו כתוצאה מכשלים במערכת החשמל, אל מול נתוני 2014 ו- 2013 לגבי אותה התקלה שם היוו כ-44% ו-46% מהתקלות בהתאמה. מדובר בקיטון רב בשיעור של 9.3% אל מול נתוני 2014 ו- 13.5% אל מול נתוני 2013.
יפניות אמינות יותר?
מניתוח התפלגות צריכת שירותי שגריר לפי ארץ יצור הרכבים עולה כי היפניות ממשיכות להוביל את רמת האמינות עם הכי פחות קריאות לשירות (17.4% יזמינו שרות פעם בשנה), במקום השני מדורגת קוריאה (20.7%), לפני ארה"ב (26.7%) ואירופה (32.2%) שמדורגת במקום הרביעי.

מעניין לראות את הנתונים ביחס לחלקם של הרכבים בסך השוק - האמריקאיות זקוקות לשירותי דרך בשיעור גדול בהרבה מחלקן באוכלוסיה, בעוד אצל היפניות המצב הפוך.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. יבואני היפניות בלחץ! 
    נתנאל, 03-08-2015

    לאחרונה לא מפסיקים לעלות במודעות על איכות הרכב היפני
    כנראה שהנתון שפולקסווגן עקפה את טיוטה במכירות במחצית הראשונה של 2015 והגיעה למקום ראשון ב 200,000 מכוניות יותר מטיוטה קצת הרבה מלחיץ פה בארץ

    אני אישית יש לי כלל פשוט (ניתן לחלוק עליו): "העולם לא טועה!"

    סגור תגובה

  • 2. הכל באשמת ההתקנות המקומיות ... 
    הרצל, 03-08-2015

    מאז שהתחילו להתקין את הקודניות / מערכות איתור למיניהן / אזעקות , הרכבים האירופאיים פשוט מעכלים את זה בצורה קצת יותר קשה מהרכבים היפניים...
    בלי התקנות מקומיות לא יהיו תקלות חשמל !

    סגור תגובה

  • 3. צודק לגמרי 2. ההתקנות המקומיות מחורבנות 
    , 03-08-2015

    לא אגיד איזה רכב אבל ברור שמאז ההתקנה מקומית בחסות היבואן. אני סובל מבעיות חשמל מוזרות.

    סגור תגובה

  • 4. 2 ו 3 צודקים. הבעיה ביבואנים שחוסכים על חשבוננו. 
    מהנדס רכב, 04-08-2015

    היבואנים רוצים לחסוך כדי להתחרות ולהשיג מקסימום לקוחות בגלל תחרות המחירים.
    היבואנים (כמעט כולם) ואינני רוצה לפגוע באף אחד מהם, מנסים לחסוך על חשבון הלקוחות.
    כיצד ??
    מייבאים רכב ערום ועושים לו התקנות מקומיות.
    ברב המקרים זה הגורם המרכזי לתקלות.
    כמהנדס רכב אני יודע שמדובר במעל 55% מהתקלות שלהרכבים.

    אגב קיה ופג'ו כבר לא עושים התקנות מקומיות וזה כבר מוכיח את עצמו בשטח.
    קיה במקום הראשון ופג'ו מזנקת כבר 3 חודשים באמינות ובמיעוט התקלות.

    סגור תגובה

  • 5. ל-1 אתה פשוט טועה 
    אא, 04-08-2015

    האמינות של היפניות גבוהה בהרבה משל האמריקאיות והאירופאיות. נתונים של הקונסיומר-רפורט מראים זאת שנה אחר שנה. כלומר, סה"כ האמינות עולה אצל כולם, אבל הפער לטובת היפניות נשמר.
    הפער נשמר גם לגבי מכוניות יד שניה [יש רישום לכל דגם עד 10 שנים אחורה.
    ולגבי פולקסווגן, טוב, אתה יודע מה קרה לפני יותר מעשור עם חלונות החשמל! אתה יודע מה קרה עם גיר הDSG! אתה יודע מה קרה עם מנוע 1.4 TSI! ואתה יודע שהיבואן בארץ נותן לרכב רק שנתיים אחריות. גם היבואן יודע למה [אבל נאלץ לתת 5 שנים אחריות לגיר הבעיתי]

    סגור תגובה

  • 6. kaya & Suzuky are the best before Corolla. 
    Stiwan & Gali, 05-08-2015

    חזרתי עכשיו מיפן ומסתבר שגם שם מובילות באמינות הרכבים של : קיה ואחר כך של סוזוק.
    במקום השלישי טיוטה ואחר כך סוברו אימפרסה.
    במקום החמישי מיזובישי ואחר כך מזדה וניסן ביחד.
    זה החדשות האחרונות מירחון Japan Autocar revue July 2015.

    סגור תגובה

  • 7. המסקנה החשובה: בעיות בקוריאניות. 
    שי, 11-08-2015

    הנתון החשוב מופיע בגרף למטה. מתברר שהקוריאניות עדיין לא אמינות ורחוקות מלהיות "היפניות החדשות", כפי שהתחלנו לחשוב. לכן מי שמתרחק ממכוניות צרפתיות, לדוגמה, ראוי שייזהר גם מיונדאי שמציעה רק שנתיים אחריות.

    סגור תגובה

חזור למעלה