דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הונדה ZR-V נחשף

כדי לגשר על פערי המידות בין רכב הפנאי הקטן HR-V לאחיו הגדול CR-V שהציע עד לאחרונה גרסת 7 מושבים, חשפה הונדה ביפן את ה-ZR-V, רכב פנאי קומפקטי חדש שצפוי להגיע גם אל אירופה. פרטים מלאים יחשפו בחודש הבא, אבל כבר עכשיו יש לא מעט מה לספר עליו.
מהיבואנית "מאיר" נמסר כי בשלב זה לא ידוע מתי יגיע ה-ZR-V לישראל.

עיצוב

אם העיצוב נראה לכם מוכר, למעשה מדובר בגרסתו האמריקאית של ה-HR-V שהוצג בתחילת החודש, לעומת ה-HR-V שהוצג כבר בפברואר 2021, ישווק באירופה ומוכר ביפן בשם "ווזל".

הונדה ZR-V

העיצוב החיצוני והפנימי ממשיך את שפת העיצוב העדכנית של הונדה שפגשנו כבר בסיוויק מהדור ה-11 שנחשפה בשנה שעברה. גם היא, כמו ה-HR-V, טרם הושקו בישראל. מבחוץ ישנו צמד יחידות תאורה צרות וסבכת משושה גדולה, לצד קווים מפוסלים הנמשכים מחלקו הקדמי של הרכב ועד חלקו האחורי ליצירת מראה זורם, כך לפי הונדה. יחד עם זאת נפגוש כמובן בלא מעט מאפייני "פנאי" מוכרים כגון הדגשה לחצאיות ובתי הגלגלים ומגלש אחורי מדומה המכיל שתי יציאות מפלט.

מבפנים העיצוב בסגנון רטרו-מודרני, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה צף, לצד קווים ארוכים בדשבורד המכילים גימור דמוי רשת ופקדי בקרת אקלים עגולים, וכן גם קונסולה גבוהה בין המושבים.

אם נסתמך על ה-HR-V האמריקאי אורכו של ה-ZR-V יעמוד על כ-456.7 ס"מ, רוחבו יעמוד על כ-183.9 ס"מ, גובהו יעמוד על כ-161 ס"מ ובסיס הגלגלים יעמוד עלכ-265.4 ס"מ. בהשוואה לקיה ספורטאז' למשל הוא ארוך ב-5.2 ס"מ, צר ב-2.6 ס"מ, נמוך ב-4 ס"מ, ובסיס הגלגלים שלו קצר ב-2.6 ס"מ.

הונדה ZR-V

יחידת הנעה

ה-ZR-V יציע את יחידת ההנעה e:HEV ההיברידית בנפח 2.0 שהוצגה בסיוויק ההיברידית בתחילת השנה, עליה גם מבוסס רכב הפנאי החדש. מדובר במנוע בנזין המשודך לשני מנועים חשמליים ומרבית ההנעה מתבצעת דרכם, בדומה לטכנולוגיה בהונדה ג'אז. בסיוויק ההספק עומד על 182 כ"ס ו-32 קג"מ, וניתן להניח שאלו ההספקים גם במקרה זה מאחר ומדובר בנתוני המנועים החשמליים.

לצד הגרסה ההיברידית יוצע גם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים ולשני המנועים משודכת תיבה רציפה ואפשרות להנעה כפולה.

אביזרים

לאור הדמיון ל-HR-V האמריקאי ניתן להניח כי גם ה-ZR-V יצויד במסך מולטימדיה בגדול 7" או 9" אופציונלי, עם קישוריות לטלפון הנייד (אלחוטיות בגרסת ה-9"), משטח טעינה אלחוטי, חישוקי 17" או 18" ועוד.

בבטיחות ישנה כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע וכן כרית אוויר לברכי הנהג וכריות אוויר צידיות ליושבים מאחור, בנוסף המצלמה הקדמית בזווית רחבה של 100 מעלות לטובת יכולת זיהוי טובה יותר למערכת בלימת החירום האוטונומית המזהה הולכי רגל, דו-גלגלי וגם מבחינה בין סימוני כביש לספי מדרכה. ישנה גם מערכת תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת זיהוי תמרורים, התרעת עייפות, התרעת רכב בשטח מת ובלימת חירום אוטונומית לאחור ולפנים במהירות חניה, והתרעת שכחת ילד במושב האחורי.


הונדה ZR-V

הונדה CR-V חדש

בשבוע שעבר חשפה הונדה את הדור השישי של רכב הפנאי הגדול, שבשלב זה מיועד לשוק האמריקאי ולא ברור אם ומתי יגיע לישראל.

הונדה CR-V

בהשוואה לדור החמישי של הונדה CR-V, אורכו עומד על 469.4 ס"מ (ארוך ב-9.4 ס"מ), רוחבו עומד על 186.4 ס"מ (רחב ב-0.9 ס"מ), גובהו עומד על 169.1 ס"מ (גבוה ב-0.2 ס"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 270 ס"מ (ארוך ב-3.8 ס"מ).

יחידת ההנעה גם במקרה זה הינה היברידית בנפח 2.0 ליטרים עם שני מנועים חשמליים, אך ההספק גבוה יותר ועומד על 204 כ"ס וכך גם נתון המומנט המירבי שעומד על 34.1 קג"מ הזמינים מ-1,700 סל"ד.

הונדה CR-V

לצידה יוצע גם מנוע טורבו-בנזין, המוכר מהדור הנוכחי, בנפח 1.5 ליטרים ובהספק של 190 כ"ס ו-24.7 קג"מ. לשני המנועים משודכת תיבה רציפה ואפשרות להנעה כפולה.

הונדה CR-V

רשימת האבזור גם כן דומה ל-ZR-V, עם מסכי מולטימדיה בגודל 7 או 9 אינץ' (בהתאם לרמת הגימור) לצד כוונון חשמלי למושבים, ריפודי עור בגוון אפור או שחור והיצע מערכות בטיחות דומה כאשר ב-CR-V החדש הן עושות שימוש במצלמת 90 מעלות ובנוסף גם ברדאר.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

לייעוץ מקצועי חינם: 072-33-44-806

מתחמי תוכן

  • ליסינג במקום לרכוש רכב, אפשר פשוט לעשות ליסינג. מה זה אומר אייקון ליסינג
  • ביטוח רכב כל מה שחשוב לדעת על ביטוח רכב. המלצות, טיפים ומדריכים אייקון ביטוח רכב
  • מימון לרכב רכישת רכב בתשלומים, מתי זה משתלם ומה חשוב לדעת אייקון מימון לרכב
  • רכב יד שניה כל מה שצריך לדעת ברכישת רכב משומש וממה צריך להזהר אייקון רכב יד שניה
  • טרייד אין מפתח תמורת מפתח: לשלם רק את ההפרש לרכב חדש יותר אייקון טרייד אין
  • בחר רכב
לפי דגם
או לפי קטגוריה
כפתור התקשרות מהירה לייעוץ לפני רכישת רכב
חזור למעלה