דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסאות ידניות מוזלות לסוזוקי סוויפט וסוזוקי ספלאש

Getting your Trinity Audio player ready...


מועדון ה-70 מתרחב: לאחר שרנו קליאו, סיאט איביזה סקודה פאביה ולאחרונה גם פורד פיאסטה כבשו את השוק עם רכבים ידניים במחירים אטרקטיביים, מצטרפת כעת גם סוזוקי לקרב על כיסו של הצרכן המקומי. גרסה ידנית חדשה של סוזוקי סוויפט תוצע החל מהיום בגרסת GLS במחיר של 76,990 שקל, עם רשימת אבזור קצרה יותר לעומת הדגם האוטומטי (ללא חישוקים קלים, פנסי ערפל ו-2 חלונות חשמל מאחור). בניגוד למתחרות שמשווקות את הגרסאות הידניות עם מנועים קטנים ומוחלשים, הסוויפט הידנית תמשיך להימכר עם מנוע בנפח 1,250 סמ"ק בעל הספק גבוה יחסית של 93 כוחות סוס. סוזוקי סוויפט היא היפנית השניה שמצטרפת למועדון ה-70, בנוסף לניסאן מיקרה שלא זוכה בינתיים להצלחה. בנוסף, ירד מחירה של הסוויפט האוטומטית ל-95,990 שקל.


סוזוקי ספלאש. הבדל קטנטן בעיצוב, הבדל ענק במחיר / צילומים: יצרן

גרסה ידנית חדשה תוצע גם בסוזוקי ספלאש, במחיר של 68,990 שקל. גם כאן לא חלו שינויים במנוע, אך ביתר חלקי הרכב דווקא כן: הספלאש תגיע לישראל לאחר שעברה מתיחת פנים קלה, במסגרתה נרשם גידול מזערי באורך הכללי של הרכב. מחירון סוזוקי החדש מבשר גם על הוזלה של כ-5,500 שקל במחירה של סוזוקי SX4 אאוטדור, המשפחתית הקומפקטית שזכתה לאחרונה לעיצוב בסגנון רכב שטח. החל מהיום תעלה ה-SX4 על פי המחירון 106,990 שקל, כאשר במסגרת מבצע זמני היא תימכר בתקופה הקרובה במחיר של 99,990 שקל. המחיר של גרסת הסדאן נותר זהה ויעמוד על 112,990 שקל. הוזלה קלה נרשמה גם במחיר של סוזוקי אלטו האוטומטית, שתעלה כעת 69,990 שקל (לעומת 72 אלף עד כה). החל מהיום ניתן יהיה לרכוש את האלטו עם 6 כריות אוויר במקום 4 עד כה, בתוספת מחיר של 1,000 שקל.

 

לדגמי סוזוקי בישראל - סוזוקי

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. סוף סוף גידלו מוח וחזרו לגיר הידני 
    בר , 08-05-2012

    סוף סוף אנשים הבינו שכדאי לחסוך בדלק בהוצאות מיותרות של פינוק אפשר גם לחסוך משמעותית וגם ליהנות מכוח של הרכב

    סגור תגובה

  • 2. בר היקר, אתה בטוח שאין דרך אחרת לכתוב את הדברים? 
    אני, 13-05-2012

    ולגופו של עניין:
    גיר ידני אכן חוסך דלק.
    מצד שני, גיר אוטומטי יותר נוח לשימוש בנהיגה בפקקים. לא כולם נהנים לבחוש את ההילוכים בזמן העמידה בפקקים.
    אצל רבים מהנהגים, העמידה בפקק היא הכרח ומרביתם לא מוצאים בכך הנאה גדולה. גיר ידני מכביד עוד יותר על הנהיגה המעיקה גם כך.
    קבוצה זו מוכנה לשלם עוד כמה מאות שקלים בשנה על מנת להקל על הנסיעה היום-יומית בפקקים.
    ואגב, אני לא ממש בטוח ש"סוזוקי ספלאש" נועדה לספק "הנאה מנהיגה". מי שמחפש "הנאה מנהיגה" ככל הנראה יחפש רכב אחר.

    סגור תגובה

חזור למעלה