ב.מ.וו iX3 בישראל: פנאי חשמלי ב-430,000 שקלים

ב.מ.וו iX3 בישראל: פנאי חשמלי ב-430,000 שקלים


ב.מ.וו משיקה את התשובה שלה לאודי אי-טרון ומרצדס EQC, עם תג מחיר נמוך יותר בעשרות אלפי שקלים



מאת: נועם ריין
 
אל היצע רכבי הפנאי-יוקרה החשמליים מצטרף כיום שחקן חדש - ב.מ.וו iX3. לא מדובר בהתנסות חשמלית ראשונה עבור המותג הבווארי , שמשווק כאן את ה-i3 הקטנה כבר למעלה מ-5 שנים, אבל הפעם מדובר במוצר שמציב את ב.מ.וו במרכז הזירה הלוהטת של רכבי הפנאי החשמליים, בה שולט כבר שנתיים אודי e-tron.
 
מלבד האודי, ב.מ.וו iX3 יתחרה גם במרצדס EQC וביגואר i-Pace, כאשר הקלף העיקרי שלו יהיה המחיר שעומד על על 429,900 שקלים, נמוך ב-70,000 שקלים מהמרצדס, ב-95,000 שקלים מהאודי וב-141,000 שקלים מהיגואר. במסגרת המחיר כלולה גם עמדת טעינה עם התקנה ללא עלות נוספת, כהטבת השקה לתקופה הקרובה.

ב.מ.וו iX3

יחידת ההנעה של ב.מ.וו iX3 מייצרת הספק של 286 כ"ס ומשודכת להנעה אחורית - נתונים צנועים ביחס למתחרים, שמצוידים כולם בהנעה כפולה ומגיעים להספק של כ-400 כוחות סוס. עם זאת, לב.מ.וו טווח נסיעה נדיב של 454 קילומטרים, נתון טוב מזה של האודי והמרצדס, ונחות רק במעט בהשוואה ליגואר.
 
 
יחד עם מומנט של 40.8 קג"מ מאיץ ה- iX3 ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות, ומגיע למהירות מירבית מוגבלת של 180 קמ"ש. הסוללות, בקיבולת של 80 קוט"ש, נטענות בתוך 7 שעות וחצי בעמדת AC בקצב של 11 קילוואט, כאשר טעינת DC מהירה מתאפשרת בקצב של 150 קילוואט. בקצב הזה ניתן לטעות את הסוללה מ-0 ל-80% בתוך 34 דקות.
 
לעומת ה-X3 הרגיל, הדגם החשמלי ארוך יותר ב-2.6 ס"מ ונמוך יותר ב-0.8 ס"מ. מיקום הסוללה ברצפת הרכב אפשר את הורדת מרכז הכובד ב-7.5 ס"מ.

ב.מ.וו iX3
 
ב.מ.וו iX3 ישווק ברמת גימור אחת עשירה למדי, הכוללת בין היתר תצוגה עילית צבעוית, תאורת לד מלאה, תאורת אווירה, מושבי עור עם כוונון חשמלי, חימום וזכרונות, גג שמש פנוראמי, מערכת מולטימדיה עם מסך 10.25 אינץ' ותפעול באמצעות מחוות יד, לוח מחוונים דיגיטלי, טעינה אלחוטית לסלולארי, מערכת שמע עם 16 רמקולים מבית "הרמן קרדון", שמשות אקוסטיות וחישוקי 20 אינץ' קלים.
 
מפרט אביזרי הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים במראות הכולל גם הוא תיקון היגוי אקטיבי, זיהוי תנועה חוצה מלפנים ומאחור, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת להתחמקות מפני התנגשות צידית.

ב.מ.וו iX3
 
בנוסף ישנה מערכת עזר לחניה הכוללת חיישנים היקפיים, מצלמות עם מבט על ותצוגת תלת מימד, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחורה וזכרון אוטומטי של 50 המטרים האחרונים ונסיעה עצמאית לאחור בתוואי זהה.
 
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים