ב.מ.וו M4 לא מסתפקת בביצועים, והולכת חזק גם על ההופעה החיצונית עם גרסת קבריולה חדשה. המחיר בישראל: 780,000 שקל
מאת: נועם ריין
פורסם 01-09-14
פורסם 01-09-14
עוד מכונית מטריפה מצטרפת למשפחת ה-M של ב.מ.וו. הפעם זו ה-M4 קונברטיבל, גרסת קבריולה פתוחה (עם גג קשיח) ל-M4 - שהיא בעצמה גרסת קופה ל-M3, שהיא בעצמה גרסת ספורט לסדרה 3...
ב.מ.וו M4 קבריולה, חשוב לציין, היא מכונית שאמנם נראית הרבה יותר מרשימה מה-M4 ה"רגילה" - אך היא פחות ספורטיבית ממנה. הסרת הגג דרשה ביצוע של חיזוקי שלדה שיפצו על החומרים החסרים בגג, וגם מנגנון הפתיחה גובה את המחיר שלו במשקל. בסך הכל התווספו כ-250 ק"ג בגרסה הפתוחה, והתוצאה היא זינוק איטי ב-3 עשיריות השניה מ-0 ל-100 קמ"ש. בגרסה הפתוחה עושה ה-M4 את המיאוץ הקלאסי ב-4.4 שניות.
ב.מ.וו M4 קבריולה. עוצמתית / צילומים: יצרן
כמו ה-M3 וה-M4, גם גרסת הקונברטיבל מצוידת במנוע 3.0 ליטר טורבו בהספק של 431 כ"ס ועם מומנט של 56.1 קג"מ. המנוע החייתי משודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה (יש גם אופציה ל-6 הילוכים ידניים). צריכת הדלק המשולבת, על פי נתוני היצרן, עומדת על 11.5 ק"מ לליטר.
המחיר בישראל עומד על 780,000 שקל - תוספת של 80,000 שקל ל-M4 הסגורה. לשם השוואה, במחיר דומה ניתן לרכוש בישראל יגואר F טייפ, או לחלופין פורשה בוקסטר חזקה וטויוטה קורולה לצידה.
לדגמי ב.מ.וו בישראל -
ב.מ.וו למאמר זה התפרסמו 0 תגובות