דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

שבועות ספורים לאחר שנחשפה בתערוכת ז'נבה, מגיעה ב.מ.וו סדרה 5 החדשה גם לאדמת ארץ ישראל [לחוות דעת ונתונים על הדגם - ב.מ.וו סדרה 5], או אם להיות מדויקיים יותר - למרצפות ביתן 12 בגני התערוכה. שם, כמוקד התצוגה של ב.מ.וו, תתוודע המכונית לראשונה אל קהל ישראלי במסגרת תערוכת אוטומוטור 2010.  

קמור מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, החישה את הקמת תצוגתה בגני התערוכה. המטרה - להשיק את סדרה 5 החדשה יומיים לפני פתיחת שערי אוטומוטור. שרשי מכונית הסאלון היוקרתית נטועים עוד בשנת 1972, עת הושק הדור הראשון לשושלת. הדור השישי והחדש הינו מחשב-על עם גלגלים, גדוש בטכנולוגיות מתקדמות. בתחום אלקטרוניקת השלדה ניתן למצוא מתלים אקטיביים הניתנים לכיוונון בהתאם לאופי הנסיעה, היגוי לגלגלים האחוריים לשיפור האחיזה בפניות, בולמי זעזועים מבוקרים על ידי מחשב, ו-Adaptive Drive המוסיף מוטות-ייצוב מתכווננים.

 

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה - פרופיל

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה. ברוכים הבאים / צילומים: יצרן

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה משווקת בישראל לעת עתה עם ארבע גרסאות בנזין: ב.מ.וו 523 בסיסית (מנוע בנפח 2.5 ליטרים המנפק 204 כוחות סוס), ב.מ.וו 528 (3.0 ליטרים - 258 כ"ס), ב.מ.וו 535 (3.0 טורבו - 306 כ"ס) ו-ב.מ.וו 550 הבכירה (4.4 טורבו - 407 כ"ס). ומה בנוגע לשלושת מנועי הטורבו שהוצגו בפני האירופאים? לדברי ישראל בן חיים, מנכ"ל קמור מוטורס, הרגולציות במדינת ישראל גוררות מצב בו אין אינסנטיב לייבא רכבי דיזל חסכוניים לארץ. עם זאת, במהלך 2010 צפויה לנחות בישראל מהדורת הדיזל הבסיסית של סדרה 5. גרסה זו תצויד במנוע לוגם סולר בנפח 2.0 ליטרים המייצר 184 כוחות סוס ומציע צריכת דלק מרשימה מאוד (לפחות על הנייר) של 20 ק"מ לליטר. כל המנועים משודכים לגיר אוטומטי בעל לא פחות משמונה מהלכים.

 

ב.מ.וו סדרה 5 - תא נוסעים

ב.מ.וו סדרה 5 החדשה. תא נוסעים אופייני ליצרנית הבווארית

מחירים ומפרטים מלאים תוכלו למצוא בעמוד הדגם של ב.מ.וו סדרה 5 בקטלוג הרכב של iCar.

דגם נוסף שמעליו הסירה קמור את הלוט היום בבוקר הוא ב.מ.וו קונספט ActiveE. מדובר למעשה בב.מ.וו סדרה 1 קופה אשר יחידת הכוח הסטנדרטית נזנחה בה לטובת מנוע חשמלי למהדרין. השינוי מבחינה עיצובית מתבטא בקווים כחולים על הפח, הגריל והצמיגים. בעקבות הקווים הכחולים על המרכב הלבן חייבו ב.מ.וו גרמניה את קמור לתפור בגדים תואמים עבור הדוגמניות בתערוכה.

 

ב.מ.וו קונספט ActiveE

ב.מ.וו קונספט ActiveE. העתיד החשמלי ע"פ ב.מ.וו

בעוד שמכוניות חשמליות רבות מאפשרות התניידות בסיסית בלבד, הקונספט ActiveE מציעה את מרכולתה הירוקה גם לחובבי הנהיגה. ניתן לשנע את רכב הקונספט מהמשאית לבימת אוטומוטור בזינוק של 8.5 שניות מאפס למאה קמ"ש. עם 170 כוחות סוס, שלדת הנעה אחורית ותא נוסעים איכותי מדובר בב.מ.וו לכל דבר, רק בלי החברים בסונול. את המצברים של ב.מ.וו קונספט ActiveE תוכלו להטעין - באופן תיאורטי במיוחד - עם שקע התלת-פאזי שבחניית ביתכם תוך 3 שעות. טווח הנסיעה של המכונית עומד על 160 קילומטרים סטנדרטיים בהחלט.

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה