בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

ב.מ.וו מחדשת את ההיצע



ב.מ.וו מרעננת את המכוניות ה"עממיות" שבאמתחתה ? ב.מ.וו סדרה 1 וב.מ.וו סדרה 3. בכיר ביצרנית: "התחרות בשוק הרכב כיום היא החמה ביותר מעולם"



מאת אורן דורי
 
ב.מ.וו סדרה 1 מודל 2010 נחשפה. מבט בתמונות לא יחדש הרבה, כיוון שהשינויים החיצוניים הינם מינוריים למדי, אך מתחת למכסה המנוע חלו כמה חידושים.

 

ב.מ.וו סדרה 1 קופה וקבריולה

 

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה בדגמי הקופה והקבריולה
 
הנהנות העיקריות ממקצה השיפורים הן גרסאות הקופה והקבריולה של סדרה 1 הקומפקטית. הדגם הבכיר - הנקרא ב.מ.וו 135 - מצויד במנוע 3.0 ליטרים אשר מגדש טורבו סוחט ממנו 306 סוסים ו-40 קג"מ. ההספק נותר על כנו כמו בדגם הישן, אלא שמערכת הזרקת דלק ישירה ושינויים נוספים יפחיתו כעת את צריכת הבנזין ואת פליטת המזהמים. מנוע זה ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים, בהתאם לזרם שמובילה תיבת ה-DSG של פולקסווגן. ב.מ.וו 135 מופשלת הגג תזנק מהחניה ל-100 קמ"ש תוך 5.5 שניות. גרסת הקופה שוקלת מעט פחות ומבצעת את המיאוץ הקלאסי ב-5.2 שניות.

 

 
ב.מ.וו סדרה 3 קופה
ב.מ.וו סדרה 3 קופה החדשה. למעלה בכותרת: דגם הקבריולה / צילומים: יצרן 
 
גם המשפחתית הגדולה מבוואריה, ב.מ.וו סדרה 3, עוברת רענון. החזית מתעדכנת עם הקו העיצובי של סדרה 5 החדשה, וגם מאחורי הגריל המחודש נרשמו שינויים. מהנדסי ב.מ.וו שיחקו קצת עם המנועים כדי שיפיקו יותר כוח וישרפו פחות דלק. רוב העבודה נעשתה על מנועי הדיזל, שפחות פופולאריים בישראל. גם גרסת ה-335 הבכירה - אשר חולקת את אותו המנוע עם ה-135 - עברה כאמור תחת ידי המהנדסים. הדגמים המחודשים צפויים להגיע ארצה בחודשים הקרובים.

 

טים אבוט, מבכירי ב.מ.וו בבריטניה: "אמנם סדרה 3 קופה וקבריולה היו המובילות בקטגוריה עד עתה, אך אין לנו כוונה לנוח על זרי הדפנה. אנו צריכים להציע ללקוחות יותר מכל מה שהם מבקשים - ביצועי כביש, עיצוב עדכני וצריכת דלק ופליטת Co2 מופחתות. 
 
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מגניב  אין על במוו

משה,20.01.2010
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים