בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

אופל חוזרת להתחרות בגזרת הסטיישן



אחרי תקופה ארוכה בה נמכרה האסטרה סטיישן רק בגרסאות דיזל, מצטרף להיצע מנוע טורבו בנזין במחיר תחרותי




מאת נועם ריין

משבוע לשבוע שוק הסטיישנים הולך ונעשה צפוף יותר. אל פורד פוקוס ויונדאי i30CW המצליחות הצטרפו בחודשים האחרונים גרסאות הסטיישן של רנו מגאן, שברולט קרוז וקיה סיד החדשה, וכעת מתווספת מתחרה חשובה ומסקרנת: אופל אסטרה סטיישן, הפעם עם מנוע ה-1.4 טורבו המצוין. האסטרה תהיה היחידה בקבוצתה עם מנוע טורבו-בנזין.

>>> לחץ להשוואת נתונים: אופל אסטרה סטיישן נגד פורד פוקוס ויונדאי i30CW



אופל אסטרה סטיישן שווקה בתחילת דרכה עם מנוע 1,600 מיושנים שלא הספיקו עבור הרכב הכבד, ויחד עם המחיר הגבוה נותרה היבואנית עם מוצר שלא הצליח להימכר - מה שהביא להפסקת השיווק בתוך זמן קצר. בחודשים האחרונים נמכרה האסטרה סטיישן רק בגרסאות דיזל שנקנו בעיקר על ידי נהגי מוניות, אך השקתה של גרסת ה-1.4 ליטר טורבו צפויה לשפר את המכירות משמעותית.

הספק מרשים של 140 כ"ס מעניק לאסטרה ביצועים טובים, עם 10.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 15.1 ק"מ לליטר. רשימת האבזור זהה לזו של האסטרה ברלינה, והיא כוללת מערכת שמע עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מחשב דרך מפורט ובקרת אקלים מפוצלת. המחיר: 126,990 שקל.


לדגמי אופל בישראל - אופל

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. האופל או האוקטביה החדשה - הרכב הבא שלי  (לת)  

אייK,29.05.2013

2. האסטרה סטיישן היא לא היחידה עם מנועי טורבו בנזין  גם האוקטביה קומבי משווקת עם מנוע 1.2 ו-1.4 TSI

,29.05.2013
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים