דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי Q7 החדשה 2010

Getting your Trinity Audio player ready...

אודי Q7 הנוכחית [לחוות דעת על הרכב, מפרטיים טכניים, מחירים - אודי Q7] איתנו מזה שלוש שנים. לקראת שנת הדגם 2010, עוברת ה-Q7 מתיחת פנים. באופן כללי, השינויים הינם מינוריים. נתחיל מבפנים - תא הנוסעים של אודי Q7 זכה לכמה חידושים ביניהם לוח מחוונים מעוצב מחדש, כפתורים מעוטרי כרום ודיפונים וריפודים חדשים. החשוב מביניהם הוא הוספה של מערכת חדשה לפיקוד על מערכות הרכב, MMI מהדור האחרון, שלישי במספר.

העיצוב החיצוני נשמר, אך זכה לחבילת שינויים כוללת אשר מקנה ל-Q7 את המראה העדכני של דגמי היצרן: שבכה קדמית חדשה, בתי התאורה מקדימה עוצבו מחדש, נוספו פנסי LED מאחור כמו גם מלפנים - סימן ההיכר של דגמי אודי כיום. הפגושים עברו ניתוח קל, ונוסף גחון בצבע מנוגד לצבע הרכב. כמו כן, נוספו עיטורי כרום לפגושים והדלתות. הדובדבן שבקצפת - עשרה חישוקי אלומיניום חדשים.

מתיחת הפנים כוללת חידושים בתחום המכני גם הוא. מבחר המנועים כעת יעמוד על שישה, כאשר שניים מתוכם לוגמי בנזין, המוכרים מהדגם היוצא - 3.6 ליטר (280 כ"ס) ו-4.2 ליטר (350 כ"ס). מנוע הדיזל הבסיסי, 3.0 ליטר (240 כ"ס, 56 קג"מ) מוכר גם הוא מהדגם הנמכר כיום.  קיימת גרסא חדשה ונקייה יותר ליחידת הנעה זו, Clean Diesel, אשר אמורה להקטין את צריכת הדלק בכ-0.25 ק"מ לליטר, וכבר עומדת בתקן זיהום האוויר 'יורו 6' העתיד להכנס לתוקף בשנת 2014. הספקו של מנוע הדיזל V8 בנפח 4.2 ליטר (שלא נמכר אצלנו), עלה לכדי 340 כ"ס (תוספת של 14 כ"ס).

בראש היצע המנועים, יעמוד מנוע טורבו דיזל V12 בנפח 6.0 ליטרים, המפיק 500 כ"ס ו-102 קג"מ(!). המיאוץ ל-100 קמ"ש בגרסה זו אורך 5.5 שניות. למרבה הצער, גרסה זו אינה רלוונטית לשוק הרכב הישראלי.

צריכת הדלק ופליטות המזהמים של כל גרסאות המנוע קטנו ביחס לגרסא המקבילה לפני מתיחת הפנים, וזאת בזכות שילובה של מערכת לאגירת אנרגיית הבלימה, שנשמרת כאנרגייה חשמלית במצברי הרכב.

אודי Q7 החדשה צפויה לנחות בישראל במהלך החודשים הקרובים. לא צפויים שינויים בהיצע המנועים או במחירים.

לדגמי אודי בארץ - אודי

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה