דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סקודה אניאק RS: עכשיו לא רק כקופה

Getting your Trinity Audio player ready...

בתחילת השנה הנוכחית חשפה סקודה את גרסת הקופה של רכב הפנאי החשמלי סקודה אניאק, ואיתה הוצגה גם גרסת RS ספורטיבית עליה נהגנו בהשקה העולמית. כעת מכריזה היצרנית הצ'כית על גרסת RS גם לאניאק הרגיל, עם מבנה הגג המסורתי. השיווק בישראל צפוי להיפתח במהלך השנה הבאה.

סקודה אניאק RS

מערכת ההנעה זהה כמובן לזו של האניאק קופה RS ושל פולקסווגן ID.4 בגרסת ה-GTX - שני מנועים חשמליים עם 299 כ"ס המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות, 0.4 שניות פחות מהגרסה כפולת-הנעה שהוצעה עד כה (265 כ"ס) ו-180 קמ"ש מרביים (20 קמ"ש יותר).

סוללות 82 קוט"ש מאפשרות טווח נסיעה תיאורטי של 500 ק"מ, עם טעינה מהירה בקצב של 135 קילוואט המאפשרת טעינה מ-10% ל-80% ב-36 דקות. מערך מיתלים נוקשה יותר מאפשר הנמכת מרכב קלה (1.5 ס"מ מלפנים, 1 ס"מ מאחור), עם אופציה לבולמי זעזועים אדפטיביים.

סקודה אניאק RS



המראה אינו שונה מהותית, אך נעזר כעת בנוצות קרב בדמות צביעה שחורה באזורים נבחרים, פגוש קדמי שונה, סבכה קדמית מוארת כציוד תקני וחישוקי "20 או "21. וגם, כמובן, צבע ירוק זרחני. בתא הנוסעים יש מושבים שונים המציעים תמיכה משופרת, הגה שלוש צלעות ייחודי וגימורים דמויי אלקנטרה וקרבון. מסך המגע הגדול ("13) ולוח המחוונים הדיגיטלי הצנוע ("5.3) נותרו ללא שינוי.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה