דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי אקליפס קרוס מתחבר לשקע

Getting your Trinity Audio player ready...

כשלוש וחצי שנים לאחר שהציגה לראשונה את האקליפס קרוס, הדגם הראשון של היצרנית היפנית מחוץ לעולמות הספורט שצויד במנוע טורבו בנזין, חושפת מיצובישי מתיחת פנים עיצובית וגם מכאנית. מכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כי מיצובישי אקליפס קרוס המחודש יגיע לישראל במהלך החציון השני של שנת 2021.

מיצובישי אקליפס קרוס

עיצוב

העיצוב החיצוני של האקליפס קרוס הנוכחי עובר שדרוג כשיחידות התאורה העליונות הופכות צרות יותר ובעצם משמשות רק כתאורת יום, ואילו התאורה הראשית עברה למקום בו שכנו פנסי הערפל. השבכה הקדמית העליונה והתחתונה הושחרו והמראה עתידני יותר ומזכיר חלק מדגמי הקונספט של מיצובישי.

השינוי הבולט יותר נמצא מאחור. במיצובישי ויתרו על השמשה האחורית המפוצלת וצמד יחידות התאורה המחוברות המעוצבת לטובת מראה שגרתי יותר. מבפנים השינוי מזערי וכולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' (אינץ' אחד יותר).

מיצובישי אקליפס קרוס

יחידות הנעה וביצועים

מיצובישי אקליפס קרוס ימשיך לעשות שימוש במנוע ה-1.5 ליטרים טורבו בנזין המוכר, המשודך לתיבה רציפה עם חלוקה מלאכותית ל-8 הילוכים. בנוסף, מצטרפת להיצע גרסת פלאג-אין הייבריד שמגיעה הישר מהאאוטלנדר PHEV.

מיצובישי אקליפס קרוס

לאקליפס קרוס הנטען יהיה מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים עם שני מנועים חשמליים, מלפנים ומאחור, ליצירת הנעה כפולה. התמסורת היא ישירה עם הילוך בודד - כמו ברכבים חשמליים.

בשלב זה מיצובישי לא מפרסמת נתונים טכניים מלאים אודות יחידת ההנעה החדשה - אך מציינת כי המתלים מלפנים ומאחור עברו כוונון נוסף לטובת שיפור התנהגות הכביש, וכן הוגדלו כריות בולמי הזעזועים.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. מיצובישי לא רלוונטית יותר לארץ!!! 
    אלמוג, 18-10-2020

    המותג הזה מת בארץ כבר כמה שנים טובות.
    בשנות ה 90 מיצובישי היו להיט בארץ.
    כבר כמה שנים שהם לא רלוונטים לשוק הישראלי,מכוניות מאוד מזהמות,טוחנות דלק בקטע מפחיד כאילו אנחנו עדיין בשנות ה 80.
    מיצובישי ספייס סטאר,והאטראז' זה פשוט זבל מוטורי שמתאים לשווקים כגון הודו, ותאילנד.
    רק הפג'ארו של מיצובישי סבבה,כל השאר פשוט תת רמה וכן גם האאוטלנדר המכוער שלהם זה תת רמה שאחרי שנה הפלסטיקה שלו פשוט נמסה מהשמש הישראלית,עם שלל בעיות במערכת המולטימדיה.
    בקיצור זבל מוטורי לא להתקרב לרכבים שלהם.
    ובל נשכח את צניחת המחירון המטורפת על רכבי מיצובישי,תשאלו את מר לוי יצחק מה הוא עושה לרכבי מיצובישי בארץ.

    סגור תגובה

חזור למעלה