דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יגואר E-Pace מתחדש ומתחשמל

Getting your Trinity Audio player ready...

יגואר E-Pace הוא רכב פנאי יוקרתי וקומפקטי שהוצג בשנת 2017. כעת הוא עובר מתיחת פנים ומיישר קו עם שאר דגמי המותג – העיצוב התעדכן, תא הנוסעים שופר, נוספו מנועים בעלי מערכת מיקרו-היברידית וגם גרסת פלאג-אין הייבריד. מחברת המזרח, יבואנית יגואר בישראל, נמסר כי יגואר E-Pace המחודש יגיע לישראל בחודש מרץ 2021.

יגואר E Pace

עיצוב

השינוי בעיצוב החיצוני מתון. מדובר בעיצוב (פנימי) מחודש לפנסים הקדמיים וכך גם לשבכה הקדמית וכונסי האוויר. כמו כן ישנם חישוקים חדשים המגיעים עד לקוטר של 20 אינץ'.

מבפנים מקבל ה-E פייס המחודש מסך מולטימדיה בגודל 11.4 אינץ' (10" כיום) כולל קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ'. ידית ההילוכים הפכה קטנה יותר ולהגה עיצוב חדש.

יחידות הנעה

השינוי המשמעותי במתיחת הפנים נמצא בתחום יחידות ההנעה כאשר ל-E-Pace המחודש יש 8 יחידות הנעה. בגרסת הדיזל למנוע 2.0 הליטרים הספק של 163 כ"ס והוא משודך לתיבה ידנית והנעה קדמית, לצידו תוצע גרסה בעלת הספק דומה אך לה מערכת מיקרו-היברידית, הנעה כפולה ותיבה אוטומטית בעלת 9 הילוכים. לאחרונה גם גרסה בעלת הספק גבוה יותר העומד על 204 כ"ס.

יגואר E Pace

בתחום מנועי הבנזין יציע ה-E פייס סדרת מנועים שלכולם מערכת מיקרו היברידית: מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, משולש צילינדרים, בהספק של 163 כ"ס - עם תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה קדמית. גרסאות 2.0 הליטרים בעלות 4 צילינדרים יציעו הספקים של 200, 249 או 300 כ"ס ולכולן תיבה אוטומטית בעלת 9 הילוכים והנעה כפולה.

יגואר E Pace

המנוע החזק ביותר יציע הנעה היברידית-נטענת. מדובר במנוע 1.5 ליטרים, עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים, הנעה כפולה (בזכות מנוע חשמלי השוכן בסרן האחורי) והספק משולב של 309 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.5 שניות וצריכת דלק משולבת של 50 ק"מ לליטר.

ליחידת ההנעה הזו סוללה בגודל 15 קווט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 55 ק"מ. טעינה של 80% מהסוללה אורכת 30 דקות (בעמדת טעינה מהירה).

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה