דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רכב מנהלים - יד שניה

באירופה קוראים להן "משפחתיות גדולות". בארץ נוהגים להשתמש בכינוי "מכוניות מנהלים" או "רכב מנהלים". איך שלא תסתכלו על זה, מדובר במכוניות שמציעות קצת יותר: קצת יותר מנוע (בדרך כלל 2.0 ליטרים), קצת יותר בטיחות, קצת יותר אבזור ושכלולים. כמובן שמחירן כחדשות מתחיל בכמה עשרות אלפיות יותר מזה של מכוניות משפחתיות קטנות, אך לשוק המשומשות חוקים משלו: לעיתים מכונית מנהלים בת כ-5 שנים תהיה זולה יותר מאשר משפחתית השנתון.
 

 

מנהלים סדאן

מעבר לקטגוריה מנהלים סדאן

בשוק המשומשות, כבר לא צריך להיות מנהל כדי לקנות מכונית מנהלים. רוב המכוניות מגיעות בתצורה החביבה על עם ישראל - 4 דלתות, 3 קופסאות, 2 ליטרים של מנוע ו-1 פזומט אם יש מזל. עם זאת, מכוניות רבות מציעות גם גרסאות חזקות ומפוארות יותר, כדי לקרוץ לצרכנים הפרטיים. קחו לדוגמא את מאזדה 6, אשר נמכרת לציי הרכב בעיקר עם מנועי 2.0 ליטר, ומציעה מנועי 2.5 ליטר ואבזור רב לכל השאר.

מנהלים האצ'בק / סטיישן

מעבר לקטגוריה מנהלים האצ'בק / סטיישן

סטיישן מנהלים? מי נוהג בזה, מלך האינסטלטורים? 

ממש לא, תתפלאו. גרסאות ההאצ'בק והסטיישן של מכוניות המנהלים הינן פופולריות ביותר באירופה. גם בארץ ישראל, למרות קיבעון הסדאן, תצורות אלו שימושיות יותר ולעיתים אף נאות יותר. מכוניות מסוימות - הדור האחרון של פורד מונדיאו למשל - מציעות ללקוח בחירה בין 4 דלתות, 5 דלתות וגם סטיישן. סקודה סופרב האחרונה מציעה קצת מכל העולמות במכונית אחת, כאשר תא המטען המרווח שלה מסוגל להפתח גם כסדאן (4 דל') וגם כהאצ'בק (5 דל').

מנהלים פרימיום

מעבר לקטגוריה מנהלים פרימיום

הונדה אקורד עממית מדי עבורכם? אתם מחפשים משהו מיוחד יותר ממוניטין האמינות של טויוטה קאמרי? אם כן, כדאי לכם להציץ בקטגוריית המנהלים פרימיום.

בקטגוריה זו הסמל מלפנים משחק תפקיד משמעותי. כל המכוניות הן בנות למותגי פרימיום מוכרים כמו אודי, ב.מ.וו או מרצדס. לכל מכונית ייחוד משלה ביחס למתחרות וכולן מובדלות משאר מכוניות המנהלים במחיר הגבוה, במנועים הגדולים או באבזור העשיר. המגוון של אופי הרכבים גדול – החל ממכוניות ספורט-סלון מהנות לנהיגה כמו אלפא רומיאו 156 ועד למכוניות שקטות ומלוטשות כמו מרצדס C-CLASS.

קטגוריות נוספות

חזור למעלה