דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

רנו מגאן סדאן נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...


זהו. הסאגה נגמרה. כמעט שנה אחרי שהתחילה, רנו חושפת סוף כל סוף את החברה האחרונה במשפחת המגאן החדשה - דגם הסדאן. גם הפעם היצרנית הצרפתיה לא מכבירה במילים ונותנת רק מעט מאוד פריטי מידע על המכונית שתהיה הלכה למעשה החשובה ביותר שלה בשוק שלנו.

רנו מגאן סדאן

עיצוב הפנים והחוץ של רנו מגאן סדאן החדשה לא מחדש הרבה ובעצם זהה לחלוטין לזה של דגמי ההאצ'בק והסטיישן שנחשפו זה מכבר. למעט כמובן החלק האחורי שהצמיח תא מטען, אך שמר על אותם פנסים גדולים שכמעט ונפגשים משני צידי הלוגו שמאחור.
 
תא הנוסעים, לפחות מבחינה עיצובית, זהה לחלוטין. עם מסך מרכזי גדול שממוקם אנכית ועיצוב נקי ומודרני יותר מזה של הדגמים הנוכחיים. היות ורנו לא מדברת על שינויים באורך בסיס הגלגלים (269.9 ס"מ בהאצ'בק), אנחנו יכולים לנחש שמבחינת מרווח, לא צפויים הבדלים בין השתיים. אגב תא המטען, נפחו עומד על 508 ליטר סבירים, אך לא מנפצי סטנדרטים.

רנו מגאן סדאן

רשימת האבזור כאן ארוכה ומרשימה, עם מערך בטיחות אקטיבית מקיף, מסך 8.7 אינץ' מרכזי ועוד אחד בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים, תצוגה עילית צבעונית, גג שמש פנורמי ועוד.

רנו מגאן סדאן

היצע המנועים של רנו מגאן סדאן צפוי להיות - גם הוא - זהה לאלו של אחיותיה. שני מנועי בנזין עם הספקים של 115 ו-130 כ"ס שישודכו לתיבות הילוכים ידנית חמישה הילוכים או רציפה במנוע החלש וידנית שישה הילוכים או רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה בחזק. לצידם, שלושה מנועי דיזל בהספקים של 90, 110 ו-130 כ"ס שישודכו לתיבת הילוכים ידנית עם שישה הילוכים כאשר זה האמצעי יקבל גם אפשרות לרובוטית כפולת מצמדים, גם היא עם שישה הילוכים.

מחברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, נמסר שרנו מגאן סדאן תיע ארצה במקביל לגרסת ההאצ'בק והסטיישן - בתחילת 2017.

לדגמי רנו בישראל - רנו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה