דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה רומזת על האופטימה הבאה

Getting your Trinity Audio player ready...

קיה מציגה רמזים עבים לקראת החשיפה של האופטימה הבאה, דור חדש למכונית המנהלים שנמכרת בקוריאה תחת השם K5. בשלב זה מדובר באיורים בלבד, אשר מספקים הצצה לעיצוב הדרמטי של המכונית. תמונות ופרטים רשמיים יפורסמו ככל הנראה עוד לפני תום השנה הנוכחית. מהיבואנית המקומית נמסר כי הרכב צפוי להגיע ארצה בתחילת שנת 2021.

קיה אופטימה 

מהאיורים שפורסמו ניתן להבחין בעיצוב דמוי-קופה מודרני וספורטיבי. מכסה המנוע הרחב כולל שני פסים במרכזו, אשר יורדים לתוך סמל המותג בחזית ומעניקים לאופטימה חזות כוחנית. מלפנים ישנו גריל קדמי צר ורחב, אשר שומר על מוטיב "אף הנמר" של קיה.

יחידות התאורה מקבלות חותמת לד ייחודית בצורת האות Z, בדומה לסדאן הגדולה יותר קיה קדנזה, אך כאן האלמנט מובלט בהרבה. קו המותניים בדלתות ממוקם נמוך יחסית במטרה להקנות לרכב מראה רחב ונמוך.

מאחור ניתן לזהות גג המשתפל במתינות בשלב מוקדם יחסית, בסגנון דמוי-קופה המזכיר את זה של פיג'ו 508. יחידת התאורה מאחור מתפרסת לכל רוחב הרכב, בדומה לעיצובים האחרונים של אודי וב.מ.וו, גם זאת במטרה להעצים את תחושת הרוחב.

בתוך תא הנוסעים ישנה קונסולה מרכזית גבוהה המפרידה בין הנהג לנוסע שלצידו, ובמרכזה ידית אלקטרונית קטנה המחליפה את בורר ההילוכים המסורתי. מסך מולטימדיה רחב מתחבר ללוח מחוונים שהפך כולו למסך דיגיטלי, ואלו - יחד עם מיעוט יחסי של כפתורים - מעניקים לאופטימה מראה נקי ואלגנטי.
 
קיה אופטימה

בקיה עדיין לא מפרסמים פרטים בנוגע להיצע המנועים, אך סביר להניח שהמפרטים יהיו דומים לאלו של יונדאי סונטה החדשה - אשר נהנית מהנעה היברידית עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק כולל של 195 כ"ס, זאת בשילוב פאנלים סולריים המותקנים על גג הרכב. בנוסף להנעה ההיברידית, מוצעת הסונטה גם עם מנוע 1.6 טורבו-בנזין וכן עם מנוע אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים.

לצפייה בכל דגמי קיה בישראל

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה