דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קיה סיד: מתיחת הפנים כבר כאן

Getting your Trinity Audio player ready...


כמעט שנה לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של קיה סיד המשפחתית, מגיע הדגם המעודכן לישראל. השינויים בעיצוב ובמפרט קלים יחסית, אך הגרסאות אותן בחרה היבואנית לשווק - מפתיעות: גרסת ההאצ'בק תשווק עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, גרסת הסטיישן תוצע עם תיבה אוטומטית ולשתיהן יוצמד מנוע דיזל, עם חיזוק מיקרו-היברידי.

בעוד קיה סיד בגרסת ההאצ'בק שומרת על מחירה, שעמד על 125,000 שקלים, קיה סיד סטיישן מתייקרת ב-5,000 שקלים בהשוואה לגרסת הבנזין היוצאת ותימכר ב-150,000 שקלים.

קיה סיד סטיישן

מבחינה חיצונית, סבכת "אף הנמר" זוכה לעיצוב עדכני ולזווית חדה יותר, כונסי האוויר המדומים שבפגוש החדש גדולים יותר וסמל המותג החדש מופיע כמובן על מכסה המנוע. יחידות התאורה מלפנים ומאחור זוכות לחתימת אור בנראות שונה ואילו פתחי האוורור המדומים שמאחור גדלו מעט והצטרפו לגימור חדש בשחור מבריק בחלקו התחתון של הפגוש.
יחידת ההנעה, טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטרים, מייצרת כבעבר 136 כוחות סוס ו-28.6 קג"מ (32.6 בסטיישן האוטומטית). בגרסה הידנית, ששווקה עוד קודם לכן עם המערכת המיקרו-היברידית, צריכת הדלק השתפרה קלות, מ-22.2 ל-22.7 ק"מ לליטר; בגרסת הסטיישן האוטומטית נוספה לראשונה המערכת המיקרו-היברידית, במתח של 48 וולט, וצריכת הדלק השתפרה מ-19.2 ל-21.7 ק"מ לליטר.

קיה סיד

רשימת האבזור כמעט ולא השתנתה: לשתי הגרסאות נוספה מערכת התרעה לשכחת ילדים במושב האחורי, בעוד לגרסת הסטיישן האוטומטית נוספו גם מערכת לדימום מנוע בעמידה וחיישני גשם - אך הוסרו פריטים כמו מצלמת רוורס וחיישני נסיעה לאחור.

מלבד זאת מוצעות השתיים במפרט הכולל מסך מולטימדיה מקורי בגודל 8 אינץ' עם קישוריות למכשירי אנדרואיד ואפל, חישוקי "16 ובקרת שיוט רגילה. מפרט אביזרי הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים והתרעת עייפות. 

במקביל, קיה העלתה ב-2,000 שקלים את מחירי גרסאות הדיזל של הסורנטו והקרניבל. הסורנטו דיזל יעלה מעתה 252,000 שקלים בעוד הקרניבל עם המנוע הזהה ימכר ב-264,000 או 284,000 שקלים, בהתאם לרמת הגימור.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה