דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

קדילאק CTS הוצגה בתערוכת ניו יורק

Getting your Trinity Audio player ready...


קדילאק CTS היא לא עוד שם נוסף ברשימת הדגמים של קדילאק. הדור הראשון שהושק ב-2003 הציג את שפת העיצוב החדשה של קדילאק, שפה ששאולה מעולם מטוסי הקרב. הדור החדש לוקח את העיצוב הזה צעד נוסף קדימה עם סוללת פנסי לד שמתחילה מהפגוש ומסתיימת גבוה מעל הפנסים.

גם הדור הראשון ובעיקר הדור השני התאפיינו בהתנהגות כביש מוצלחת שנועדה למצב אותם מול מכוניות הסאלון היוקרתיות מגרמניה ב.מ.וו סדרה 5 ואודי A6. בקדילאק מעוניינים להמשיך בקו הרכבים הדינאמיים שלהם, כאשר ה-CTS החדשה תהיה מבוססת על פלטפורמת ההנעה האחורית המוצלחת של קדילאק ATS. בנוסף נתוני המשקל שלה נמוכים משל ב.מ.וו 528 המתחרה, אבל את המיטב שומרים בקדילאק למנוע: המנוע החדש ב-CTS יהיה מנוע V6 בעל שני מגדשי טורבו אשר אמור לספק ביצועים יוצאים מהכלל, ועם נתון של 420 כוחות סוס ו-4.6 שניות למאה קמ"ש אנחנו נוטים להאמין להם. בנוסף יוצעו גם מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמגיע מה-ATS (272 כ"ס) ומנוע 3.6 אטמוספרי משושה צילינדרים עם 321 כ"ס.


קדילאק CTS / צילומים: יצרן

אבל בקדילאק לא מדברים רק על מנוע. בנוסף יוצעו צמיגי פירלי ספורטיביים (18 או 19 אינצ'), יחס העברה מהיר יותר בהגה, בלמים של "ברמבו", דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת קירור משודרגת לנהיגת מסלול. גרסאות נוספות יוצעו עם הנעה כפולה ומערכות מתלים מתוחכמות ומתקדמות יותר.

אחת הבעיות שאפיינו את ה-CTS הקודמת הייתה תא הנוסעים הצפוף. הפעם מבטיחים האמריקאים שתא הנוסעים יהיה מרווח בהרבה. האורך הכללי של הרכב צמח ב-12.7 ס"מ בעוד בסיס הגלגלים זכה לתוספת של 3 ס"מ בבסיס הגלגלים. הרכב כולו יהיה יותר נמוך כדי לשמור על עיצוב קרבי וספורטיבי. באגף האבזור מדברים על תא נוסעים משודרג ומערכת המולטימדיה החדשה של קדילאק (CUE) שמאפשרת שליטה ממסך אחד בשלל מערכות הבידור שברכב.



ההודעה לעיתונות של קדילאק סיפרה על עוד עשרות פרמטרים חדשים שנוספו, אבל לא נלאה אותכם בפרטים. רק נציין שאנחנו (ובטח גם כמה מכם) כבר מחכים בקוצר רוח לנחיתתה בישראל שצפויה להיות מתישהו בהמשך השנה.

לדגמי קדילאק בישראל - קדילאק
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה