דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

צפו בוידאו: הוואנים המסחריים נכשלים במבחני הריסוק

Getting your Trinity Audio player ready...


חושבים על רכב גדול ומרווח שיוכל לאכלס את כל המשפחה ולהשאיר גם מקום לציוד? יכול להיות שעדיף להסתפק במאזדה 5 ולהשאיר את הציוד בבית. הואנים המסחריים, שבישראל משמשים לא פעם ככלי רכב להסעת ילדים וכרכבים משפחתיים עבור משפחות ברוכות, נבדקו לראשונה במבחני הריסוק של איגוד EuroNCAP האירופאי, ולא הצליחו אפילו להתקרב לציונים של המכוניות המשפחתיות.

צפייה בתוכן צפו בוידאו: הוואנים המסחריים נכשלים במבחני הריסוק


את הציון הנמוך ביותר רשמה רנו טראפיק, באופן די מפתיע עבור יצרנית ששמה את הדגש על הבטיחות. הטראפיק זכתה לציון של 2 כוכבים בלבד, עם 28% הצלחה בהגנה על הולכי הרגל ו-14% בסעיף מערכות הבטיחות. בשני הסעיפים האחרים, הגנה על מבוגרים וילדים, רשמה הרנו ציונים של 58% ו-79% בהתאמה.

סיטרואן ג'אמפי, פיג'ו אסקפרט ופיאט סקודו, שלישיית רכבים זהים לחלוטין, זכו בציון של 3 כוכבים. בסעיפי המשנה נרשמו ציונים של 59% בהגנה על מבוגרים, 86% בהגנה על ילדים ו-26% בסעיפי מערכות הבטיחות וההגנה על הולכי הרגל. בציון דומה של 3 כוכבים זכתה גם יונדאי i800, שנמכרת באירופה תחת השם יונדאי H1. בסעיפי המשנה נרשם יתרון קל לעומת השלישיה בסעיפי ההגנה על הולכי הרגל ומערכות הבטיחות, ומנגד רשמו האירופאים יתרון בהגנה על נוסעים מבוגרים וילדים.



הואן היחיד שזכה בציון ראוי הוא פורד טרנזיט קאסטום, שעדיין לא משווק בישראל. מדובר למעשה בדור החדש של הטרנזיט שהושק לאחרונה באירופה וצפוי להגיע גם אלינו בעתיד. פורד טרנזיט זכה בציון של 5 כוכבים, ובסעיפי המשנה נרשמו ציונים נאים של 84% בהגנה על מבוגרים, 90% בהגנה על ילדים, 48% בהגנה על הולכי הרגל ו-71% בסעיף מערכות הבטיחות.
 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה