דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

צפו: יונדאי i10 מאכזבת במבחני הריסוק

Getting your Trinity Audio player ready...




יונדאי i10 החדשה קצרה מחמאות רבות באירופה וגם בישראל. המבקרים, ובכללם גם אנחנו כאן ב-iCar, טענו כי ה-i10 מרגישה גדולה ובוגרת יותר מאחיותיה לקבוצת מכוניות המיני. כעת מפרסם איגוד הבטיחות האירופאי EuroNCAP את תוצאות מבחני הריסוק, ומגלה כי ה-i10 לא מצליחה להתעלות על מתחרותיה בסעיף הבטיחות.

בסעיף ההגנה על מבוגרים זוכה ה-i10 לציון של 79%, בהגנה על ילדים מקבלת היונדאי 80% ובסעיפי ההגנה על הולכי הרגל ומערכות הבטיחות זוכה הקטנה של יונדאי לציונים של 71% ו-56% בהתאמה. יצוין כי בקטגוריית המיני רק השלישיה לבית פולקסווגן, הכוללת את פולקסווגן אפ, סיאט מי וסקודה סיטיגו, זכתה ב-5 כוכבים. חלק מהמכוניות בסגמנט זכו ב-3 כוכבים בלבד, כך שהיונדאי לא בולטת לרעה.

צפייה בתוכן צפו: יונדאי i10 מאכזבת במבחני הריסוק

קיה פיקנטו, אחותה של יונדאי i10, זכתה בעבר בציון של 4 כוכבים - כאשר בסביבתה של היצרנית נטען אז כי תוספת של מערכת בקרת יציבות למבחן (הקיימת כסטנדרט בישראל) היתה מקנה לה את הכוכב החמישי. כעת, לאחר שה-i10 זכתה ב-4 כוכבים בלבד במבחן שכלל מערכת בקרת יציבות, ישנו ספק רב אם הפיקנטו היתה מסוגלת לזכות בציון המירבי גם אם היתה נבחנת עם המערכת.

יחד עם היונדאי נבחנה גם מרצדס C קלאס החדשה, שכצפוי זכתה בציון של 5 כוכבים. בסעיפי המשנה רשמה המרצדס ציונים של 92% בהגנה על מבוגרים, 84% בהגנה על ילדים, 77% בהגנה על הולכי הרגל ו-70% בסעיף מערכות הבטיחות.

צפייה בתוכן צפו: יונדאי i10 מאכזבת במבחני הריסוק

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה