דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו 508 החדשה - פרטים ראשונים

Getting your Trinity Audio player ready...

7 שנים מהשקת הדור הראשון של פיג'ו 508, חשפה פיג'ו את הדור השני של רכב המנהלים שלה. בשלב זה פיג'ו חושפת פרטים ראשונים בלבד לקראת ההשקה הרשמית שתיערך בתערוכת ז'נבה שתיפתח בחודש הבא, בעוד השיווק באירופה יחל כבר בקיץ הקרוב.

פיגו 508 החדשה - צד

מידות

פיג'ו מציינים כי המידות החדשות  של ה-508 יוצרות פרופורציות דינאמיות יותר. יחד עם צדודית פאסטבק, הנמכה של מכסה המנוע והיעדרן של מסגרות החלונות, נוצר מראה דמוי קופה.

אורכה של ה-508 החדשה עומד על 475 ס"מ (8 ס"מ פחות מהדור היוצא) והגובה נושק ל-140 ס"מ (5.6 ס"מ פחות). כתוצאה מהעיצוב המרשים, תא המטען הצטמטם ב-28 ליטרים והוא עומד כעת על 487 ליטר - בעוד בפנים הרכב ישנם תאי אחסון בנפח של 32 ליטר. משקל הרכב ירד ב-70 ק"ג לעומת הדור היוצא ועומד כעת על 1340 ק"ג.

פיגו 508 החדשה - מידות

עיצוב

העיצוב המחודד שואל מאפיינים מרכב התצוגה "פיג'ו אינסטינקט" ומדגיש עוד יותר את החזית החדשה של היצרן ופנסי "טפרי האריה". בנוסף לכך, שם הדגם מוטבע גם על מכסה המנוע, כמעין מחווה נוסטלגית לדגמי ה-504.

בפנים הרכב פיג'ו מציינים כי פילוסופיית ה-i-Cockpit עברה שדרוג נוסף. מסך המולטימדיה החדש, בגודל 10 אינץ', נוטה כעת יותר לכיוון הנהג ולוח השעונים הדיגיטלי (בדומה לזה של פיג'ו 3008) בגודל 12.3 אינץ' מציץ מעל ההגה הקטן האופייני לקו הדגמים הנוכחי של פיג'ו. בנוסף, ב-508 החדשה תוצע מערכת שמע מבית Focal.

פיגו 508 החדשה - מסגרת חלונות

מנוע וביצועים

פיג'ו 508 החדשה תציע 6 שילובי מנוע ותיבות הילוכים, מהספקים של 130 כ"ס ועד 225 כ"ס. כמו כן מציינים כי כל המנועים עומדים בתקני הזיהום החדשים ואף בתקנים החדשים המדמים פליטת מזהמים בתנאי אמת.

בתחום הבנזין ישודכו מנועי טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר לתיבה אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים. ההספקים יעמדו על 180 כ"ס או 225 כ"ס בגרסת ה-GT.

בתחום הדיזל יוצע מנוע הדיזל החדש, בנפח 1.5 ליטר המספק 130 כ"ס, המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. כמו כן יוצע מנוע 2.0 ליטר המספק 160 או 180 כ"ס ומשודך גם הוא לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים.

ברבעון השלישי של שנת 2019 תקבל פיג'ו 508 החדשה גם גרסת פלאג אין הייבריד חדשה.

פיגו 508 החדשה - אחור

חדשות חשובות הן שיפור משמעותי בהיצע מערכות הבטיחות. פיג'ו מציינים כי לראשונה בקטגוריית רכבי המנהלים העממיים תוצע מערכת לראיית לילה. מערכת ראיית הלילה כוללת טווח גילוי העומד על 200-250 מטר, טווח גדול בהרבה מטווח ההארה של פנסי הרכב. בנוסף לכך יוצעו מערכות רבות כגון התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית הפועלת עד למהירות של 140 קמ"ש, בקרת סטייה מנתיב (כולל היגוי אקטיבי), בקרת שיוט אדפטיבית (בגרסאות התיבה האוטומטית בעלת 8 הילוכים), זיהוי תמרורי מהירות ואפשרות התאמת המהירות בלחיצת כפתור, זיהוי תמרורי כיוון נסיעה, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עירנות לנהג, התרעת רכב בשטח מת (כולל התערבות אקטיבית), מצלמה אחורית במפתח של 180 מעלות ומצלמת "מבט על".

פיגו 508 החדשה - פנים

ז'אן-פיליפ אימפארטו, מנכ"ל פיג'ו, אמר: "פיג'ו 508 החדשה סוף סוף כאן. אחרי ההצלחה עם מתקפת ההשקות ברכבי הפנאי זוכי הפרסים, פיג'ו 2008, פיג'ו 3008 ופיג'ו 5008 החדשה, עם פיג'ו 508 החדשה אנו נושאים את השאיפה לזעזע את השוק עם מכוניות יוצאת מגדר הרגיל, המסוגלת להתחרות עם הטוב ביותר. וכאשר אנו מדברים על סגמנט D, אנו מדברים על יצרן הרכב הטוב בעולם (הכוונה לפולקסווגן - ר.ס). פיג'ו 508 החדשה היא דוגמה מצויינת לשאיפה אותה אנו מיישמים בכל מה שאנו עושים; להמשיך לבסס את פיג'ו כיצרן צמרת".

מקבוצת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל נמסר כי בשלב זה מוערך שפיג'ו 508 החדשה תשווק בישראל בתחילת השנה הבאה.

לדגמי פיג'ו בישראל – פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה