דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיאט דוקטו מתחדשת

Getting your Trinity Audio player ready...

פיאט דוקטו, אחת המסחריות הפופולאריות בישראל, היא חלק משיתוף פעולה הכולל את פיג'ו בוקסר וסיטרואן ג'מפר (שאינה משווקת בישראל). הדוקטו נמצאת איתנו עוד משנת 1981 ואילו הדור השלישי שלה הושק כבר לפני 13 שנים. כעת היצרן האיטלקי מרענן את המסחרית הוותיקה במטרה לעמוד בתקני הזיהום יורו 6d החדשים. החידושים צפויים להגיע לישראל במהלך שנת 2020.

פיאט דוקטו

יחידות הנעה

פיאט דוקטו המחודשת זוכה לעדכון למנועי ה-2.3 ליטרים Multijet שמספקים כעת 120, 140, 160 או 180 כ"ס. לראשונה תוצע הדוקטו עם תיבה אוטומטית בעלת 9 הילוכים ובנוסף יוצע בורר מצבי נהיגה (חיסכון, רגיל, ביצועים) ומערכת עצור-וסע.

בגרסת 140 כ"ס, המחליפה את גרסת ה-130 כ"ס, שופר המומנט ב-3.7 קג"מ והנתון עומד כעת על 35.7 קג"מ הזמינים מ-1,400 סל"ד (400 סל"ד מוקדם יותר).

בגרסת 160 כ"ס (המחליפה את גרסת ה-150 כ"ס) נתון המומנט צמח ב-5.7 קג"מ ועומד על 40.7 קג"מ הזמינים ב-1,500 סל"ד.

גרסת 180 כ"ס עברה גם היא שדרוג וכעת נתון המומנט עומד על 40.7 קג"מ (0.7 קג"מ יותר) הזמינים ב-1,500 סל"ד. בגרסה האוטומטית החדשה נתון המומנט גבוה עוד יותר ועומד על 45.8 קג"מ.

פיאט דוקטו

אבזור ובטיחות

פיאט דוקטו המחודשת עוברת לנורות לד חזקות יותר בתא המטען ותציע מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ' הכוללת קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

הדוקטו זוכה גם למערכות בטיחות מתקדמות וכעת ישנה מערכת בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור, מערכת זיהוי תמרורים ומעבר אוטומטי לאורות גבוהים.

לצפייה בכל דגמי פיאט בישראל

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה