דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורשה קאיין GTS נוחתת בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז ומתמיד חברת פורשה התאפיינה ברכבים ספורטיביים ויוקרתיים כאחד. השקת פורשה קאיין בשנת 2002 הכתה בתדהמה את חובבי המותג שלא ציפו לג'יפ מגודל מהחברה שהביאה עד לאותה עת מכוניות ספורט קטנטנות. השקת פורשה קאיין GTS בישראל אמורה להחזיר את הצבע ללחיים ל כל הספקנים. הקאיין GTS היא גרסה ספורטיבית ומכוונת נהיגה של אותו ג'יפ המבוסס בכבדות על פולקסווגן טוארג.

ה-GTS מציע מנוע אטמוספרי (ללא מגדש טורבו) בנפח 4.8 ליטרים המספק, בגרסה זו, לא פחות מ-420 כוחות סוס ב-6,500 סיבובים לדקה. נתון המומנט לא פחות מרשים ועומד על 52.5 קג"מ. הנתונים המרשימים מביאים את המפלצת הגרמנית (למעלה משני טון) למאה קמ"ש ב-5.7 שניות ולמהירות מירבית של 261 קמ"ש.


פורשה קאיין GTS. גרסה ספורטיבית לג'יפ של פורשה / צילומים: יצרן

אבל ה-GTS הוא לא רק ביצועים. על מנת להפוך אותו לרכב ספורטיבי יותר הונמך מרכז הכובד של הרכב ותנוחת הישיבה קרובה לקרקע ב-2.4 ס"מ. גם ההגה בעל אוריינטציה ספורטיבית ומערכת התגבור שלו הידראולית במקום המערכות החשמליות המשולבות היום אפילו בפורשה 911. בשביל ההופעה הקאיין GTS מגיע עם חישוקים בקוטר 20 אינצ' וכונס אוויר שונה בחזית. המחיר, אם תהיתם, יתחיל ב- 945,000 שקל.

לדגמי פורשה בישראל - פורשה
 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה