דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורד טרנזיט קסטום מקבל גרסת PHEV

Getting your Trinity Audio player ready...


בהתאם להצהרות היצרן מתחילת השנה בנוגע לחשמול קו הדגמים, הציגה פורד גרסת פלאג-אין הייבריד לפורד טרנזיט קסטום - מסחרית בגודל בינוני שמתחרה בסיטרואן ג'מפי ופולקסווגן טרנספורטר. לצידה הוצגה גם גרסת פלאג-אין לגרסת הנוסעים "טורנאו" בעלת 8 מקומות ישיבה. בפורד מציינים כי כבר ניתן להזמין גרסה זו כאשר רכבים ראשונים יעלו על כבישי אירופה עוד לפני סוף השנה.

פורד טרנזיט קסטום PHEV

יחידת ההנעה של פורד טרנזיט קסטום עושה שימוש במנוע חשמלי בהספק של 92.9 קילוואט (כ-126.3 כ"ס) עם סוללה בגודל 13.6 קווט"ש, אשר מספקת טווח נסיעה של 56 קילומטרים. מנוע 1.0 ליטר טורבו-בנזין ישמש כ"מאריך טווח" אשר יטען את הסוללות ולא יתחבר ישירות לגלגלים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 32.4 ק"מ לליטר (בהתחשב ב-100 ק"מ, שמתוכם 56 קילומטרים של נסיעה עם סוללה מלאה). בפורד מציינים כי טווח הנסיעה המלא של הרכב יעמוד על קרוב ל-500 קילומטרים.
כושר ההעמסה של גרסת הכלאיים עומד על 1,130 ק"ג (כ-150 ק"ג פחות מגרסת הדיזל), כאשר נפח ההעמסה נותר זהה הודות למיקום הסוללות מתחת לרצפת הרכב ועומד על 8,300 ליטרים.

פורד טרנזיט קסטום PHEV

את הטרנזיט קסטום PHEV ניתן להטעין משקע ביתי 240 וולט / 10 אמפר ב-4 שעות ו-20 דקות או שעתיים ו-45 דקות באמצעות מטען סוג-2. כמו כן ישנו בורר מצבי נהיגה המאפשר לבחור בין נסיעה חשמלית מלאה, מצב אוטומטי המחליף בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, מצב טעינה בו המנוע החשמלי כמעט ואינו בשימוש לטובת טעינה מלאה של הסוללה ומצב "מאוחר" בו הרכב משתמש בעיקר במנוע הבנזין ומגביר את השימוש בבלמים הרגנרטיביים כדי לשמור סוללה ולאפשר שימוש במצב חשמלי בלבד באיזורים בהם אסורה כניסת רכבים בעלי מנוע בעירה פנימית.

פורד טרנזיט קסטום PHEV

בפנים הרכב מחליף מד טעינה את מד הסל"ד הקונבנציונלי ובנוסף מד למצב הסוללה מחליף את מד חום נוזל הקירור. באמצעות אפליקציית FordPass יוכל הנהג לבקר מרחוק את מצב הטעינה. כמו כן הנהג יוכל גם לאתר ולנווט לעמדות טעינה ציבוריות ואף לשלם עבור הטעינה דרך האפליקציה.

פורד טרנזיט קסטום PHEV

לדגמי פורד בישראל – פורד

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה