דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

על הכוונת: הדגמים שאוטוטו יגיעו לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

פתיחת הקיץ מסתמנת כתקופה חמה במיוחד בשוק הרכב הישראלי. בשבועות הקרובים מתוכננות לא מעט השקות מקומיות לדגמים חדשים, ביניהם לא מעט דגמים משמעותיים שחיכינו להם זמן רב. רובם, כצפוי, רכבי פנאי - אך יש ביניהם גם מכוניות קטנות חשובות וגם מכוניות יוקרה וספורט.

ג'יפ קומפאס

מאז שנת 2014 הופסק בארץ שיווקו של הקומפאס בדור הראשון (הייצור נמשך עד 2016) ולאחר העברת הבעלות של קבוצת קרייזלר-ג'יפ לידי פיאט, יצא לאור הדור השני של הקומפאס בשנת 2017. הקומפאס צפוי להגיע לישראל במחצית הראשונה של חודש מאי, ולהתברג בסביבה של רכבי הפנאי היוקרתיים-קומפקטיים - לצידם של דגמים כמו אודי Q3 וב.מ.וו X1.

גיפ קומפאס

סקודה קארוק

לאחר שכבר פגשנו את פולקסווגן טיגואן וסיאט אטקה בשנה שעברה, הגיע תורו של האח השלישי בפרוייקט המשותף. סקודה קארוק הוא רכב פנאי קומפקטי ואח קטן לקודיאק. הקארוק הוא גם מחליפו של סקודה יטי שיצורה הופסק בשנה שעברה. בתחילת חודש מאי יגיע לארץ הקארוק עם מנועי בנזין בנפח 1.0 ו-1.5 ליטר, יהיה גם מנוע דיזל ואפילו גרסה ידנית. כל הגרסאות, כנראה, יגיעו עם ארסנל עשיר של מערכות בטיחות.

סקודה קארוק

וולוו XC40

רכב הפנאי הקטן של וולוו הושק לפני קצת יותר מחצי שנה, הספיק מאז לגרוף לא מעט מחמאות ותארים ברחבי העולם, ובאמצע חודש מאי הקרוב הוא מגיע לישראל. ה-XC40 יתחרה בקטגוריית הג'יפונים היוקרתיים הקטנים מול מרצדס GLA, ב.מ.וו X1 ואודי Q3. בשלב הראשון וולוו XC40 יקבל שני מנועים, בנזין ודיזל בנפח 2.0 ליטר ובהמשך יגיעו גם מנועי 3 צילנדרים קטנים ובעתיד גם גרסת פלאג-אין הייבריד.

וולוו XC40

טויוטה קאמרי

מעל שנה חלפה מאז השקתה בעולם של טויוטה קאמרי החדשה ובשבועות הקרובים היא תוצג גם בישראל. העיצוב חדש ונועז, בסיס הגלגלים גדל, תא נוסעים חדש ואיכות חומרים משופרת. הקאמרי קיבלה גם מנוע חדש (באותו הנפח, 2.5 ליטר) ותיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. הקאמרי החדשה תוצע גם כן בגרסה היברידית וטויוטה מציינים כי צריכת הדלק שופרה גם כן.

טויוטה קאמרי

דאצ'יה דאסטר

דאצ'יה הציגה בספטמבר 2017 את הדור השני לדאסטר. העיצוב אינו שונה מהותית ונראה כי מדובר יותר במתיחת פנים מקיפה. העיצוב החיצוני כעת מודרני יותר תוך שמירה על יכולות השטח הטובות. לצד זאת אין חדש תחת מכסה המנוע והיצע המנועים נותר זהה, וגם בתחום הבטיחות לא חל שיפור משמעותי. שיווקו של דאצ'יה דאסטר החדש בישראל יחל במהלך חודש מאי.

דאציה דאסטר

מיני קופר

מיני הציגה לא מזמן מתיחת פנים לגרסאות ההאצ'בק והקבריולה של המיני קופר. העדכונים כוללים פנסים בעיצוב חדש, מערכת מולטימדיה חדשה, ותוספת נרחבת של אפשרויות התאמה אישית. המיני המחודשת עתידה להגיע לישראל לקראת סוף חודש מאי.

מיני קופה וקבריולה

סיטרואן C3 איירקרוס

בהתאם לדרישות השוק, קונצרן פיג'ו-סיטרואן המירו את ה-5008 מתצורת מיניוואן לרכב פנאי בעל 7 מושבים. גם מחליפת סיטרואן C3 פיקאסו עברה תהליך דומה, ובמקום תצורת מיקרוואן היא קיבלה עיצוב ג'יפוני חדש, התואם את שפת העיצוב העדכנית של סיטרואן. בניגוד ל-C3 הרגילה, האיירקרוס לא תקבל את פסי ה"איירבאמפס", אך כן תציע מגוון שילובי צבעים והתאמה אישית. ולא רק עיצוב חדש, אלא גם שם חדש, C3 איירקרוס (הכינוי אותו ישאו דגמי הפנאי של סיטרואן). סיטרואן C3 איירקרוס חולקת פלטפורמה עם אופל קרוסלנד X שהגיע לא מכבר לישראל ועם פיג'ו 2008. בהתאם לכך, היא תשווק עם קו המנועים המוכר, והבולט שבהם יהיה מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2, המספק 110 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. ה-C3 איירקרוס תשווק בישראל בתחילת יוני.

סיטרואן C3 איירקרוס

פולקסווגן פולו

הדור החדש והשישי במספר של הפולו בדרך לישראל, וסביר להניח שבמהלך חודש יוני נוכל לפגוש אותה על כבישי ארצנו. במה שכבר הפך לסוג של מסורת, פולקסווגן פולו החדשה שואלת מאפיינים רבים מהאחות הגדולה – גולף. הפולו קיבלה את הפלטפורמה החדשה של הקונצרן (כמו האיביזה) ותשווק מעתה אך ורק בגרסת 5 דלתות. החדשות הטובות הן שגם גרסת ה-GTI תגיע.

פולקסווגן פולו

פורד פיאסטה

הפיאסטה בדור השביעי והחדש אמורה סוף סוף להגיע לישראל. לאחר שהוצגה בסוף שנת 2016 ושיווקה החל בעולם בתחילת 2017, הפיאסטה עתידה להגיע אלינו במהלך חודש יולי השנה. לפיאסטה מגוון מנועים, אך ככל הנראה הרלוונטים לשוק המקומי הם מנועי הבנזין בנפח 1.6 ליטר ומנוע טורבו-בנזין בנפח 1.0 ליטר. המנועים משודכים לתיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. עדיין אין מועד הגעה מדויק.

פורד פיאסטה

פיג'ו 208 CUP

לצד ההשקות השונות של מכוניות שככל הנראה נוכל לראות בקרוב על כבישי ישראל, תושק בקרוב מכונית מיוחדת במידה בנוף הישראלי. מכוניות שלא תוכל לקבל רישוי סטנדרטי עם לוחית רישוי צהובה, אלא אך ורק לוחית ספורטיבית בצבע אפור. מדובר בפיג'ו 208 CUP שהיא גרסת מרוצים בסיסית יחסית ל-208 העושה שימוש במנוע בנפח 1.6 ליטר אטמוספרי ונהנית מהפחתת משקל משמעותית, כלוב התהפכות תקני, בולמי זעזועים מבית "פיג'ו ספורט" בלמים מוגדלים, כיסאות מרוץ תקניים ועוד. ההשקה בקרוב, אך נוכל לראות אותה רק על המסלולים.

פיגו 208 קאפ

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה