דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיטרואן C4 החדשה

Getting your Trinity Audio player ready...

סיטרואן בחרה  לא לעשות מהפכות עם העיצוב של C4, שאפילו היום נראה מוצלח ומודרני, ולכן הוא גם לא שונה מהותית. ההבדל העיקרי מסתכם בפגוש קדמי חדש וסבכת גריל פעורה בסגנון C4 פיקאסו ו-C5 (יש דמיון גם לפורד פוקוס מתוחת הפנים), אל שינוי זה ניתן להוסיף עדכונים קוסמטיים קלים שבאים לידי ביטוי בתוספת עיטורי כרום שונים, עדכון יחידות התאורה (מאחור ומלפנים) והצגת חישוקים חדשים.

תא הנוסעים עודכן גם הוא ואיכות ההרכבה והחומרים שופרו. מד הסל"ד עבר לצג המידע הדיגיטלי במרכז הדשבורד ונוספו אופציות למערכת ניווט לווינית"MyWay"  של סיטרואן עם מסך 7 אינץ' ,חיבור USB למערכת השמע של הרכב וכונן קשיח בנפח 10 ג'יגה בייט לאחסון מפות ומוזיקה.


סיטרואן C4 החדשה / צילומים: יצרן

בעוד שעיצוב הפנים של C4 עבר מתיחת פנים קלה בלבד מתחת למכסה המנוע התרחש שינוי גדול בהרבה. יחידות כוח בנפח 1.6 ליטר ו-2.0 ליטר הוחלפו ביחידת כוח אחת, פרי פיתוח משותף של פיג'ו – סיטרואן PSA ו-ב.מ.וו בנפח 1.6 ליטר (המשרתת היום את מיני, פיג'ו 207 ו-308). בגרסה הבסיסית הוא יחליף את מנוע ה-1.6 הוותיק ויציע 120 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-16.3 קג"מ ב-4250 סל"ד צריכת הדלק שופרה ועומדת על 14.3 ק"מ לליטר  וכך גם פליטת CO2 לאטמוספרה עם 165 גרם CO2 לק"מ (לעומת 180 גרם CO2 לק"מ עם המנוע הקודם). את מנוע ה-2.0 ליטר יחליף אותו מנוע אך בגרסה מוגדשת טורבו שתספק 140 כ"ס ב-5800 סל"ד ו-24.4 קג"מ ב-1400 סל"ד, גם בגרסה זו נתוני זיהום האוויר וצריכת הדלק השתפרו משמעותית. מי שיוותר על התיבה האוטומטית (אותה AL4 מושמצת) יקבל תוספת של 10 כ"ס בגרסה המוגדשת לסך של 150 כ"ס.
גם מנועי הטורבו דיזל זכו לשדרוג בכדי שיוכלו לעמוד בתקני זיהום האוויר המחמירים EURO5.

סיטרואן C4 מתוחת הפנים תוצג בתערוכת מוסקבה בחודש אוגוסט והשיווק באירופה יתחיל מיד אחר כך. אלינו C4 עתידה להגיע עם תחילת השיווק באירופה ולא צפוי שינוי משמעותי במחירים.


סיטרואן C4 החדשה. שינוי קטן

לדגמי סיטרואן בישראל - סיטרואן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה