דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סיאט לאון משתדרגת למנוע 2.0 ליטרים

Getting your Trinity Audio player ready...

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט בישראל, החלה בשיווק גרסה חזקה ללאון הקומפקטית. הגרסה החדשה מקבלת מנוע בנפח 2.0 ליטרים (לעומת 1.8 ליטרים שהייתה הגרסה החזקה עד כה). השדרוג ממשיך את המהלך אותו התחילה היבואנית עם סקודה אוקטביה שזכתה גם היא למנוע החדש.

סיאט לאון

מנוע וביצועים

הגרסה המחוזקת של סיאט לאון עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם מגדש טורבו. המנוע מספק 190 כ"ס מ-4,200 ועד 6,000 סל"ד ומומנט מירבי העומד על 31.6 קג"מ (אחד פחות מהאוקטביה) הזמין מ-1,250 סל"ד ועד 4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 7.2 שניות והמהירות המירבית עומדת על 228 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 16.1 ק"מ לליטר.

אבזור ובטיחות

גרסת 2.0 ליטר תשווק באמת גימור אחת - FR, שתהיה משודרגת במעט מרמת הגימור FR של מנוע ה-1.5 ליטרים. ברמת גימור זו נוכל למצוא אביזרים הקיימים כבר מרמת "סטייל" הכוללים בלם יד חשמלי עם פונקציית עמידה, גג פנוראמי, מראה פנימית נגד סנוור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני אורות וגשם ומסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ'. כמו כן רמת הגימור FR כוללת בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, תאורת לד מלאה, תאורת אווירה, מושבים בגימור ספורטיבי, פתחי אגזוז כפולים וחישוקים בגודל 18 אינץ'. גרסת 2.0 ליטר מוסיפה גם כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת שמע Beats ותקרת רכב בצבע שחור. רמות הגימור FR מאפשרות גם שדרוג  לחבילת עור הכוללת ריפוד עור מלא, מושבים קדמיים מחוממים ושטיפה לפנסים הקדמיים.

סיאט לאון

בתחום הבטיחות ישנן 7 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות לנהג ואת התרעת הסטייה מנתיב משלימה מערכת מובילאיי. בגרסת FR מצטרפות זוג כריות אוויר צידיות ליושבים מאחור.

סיאט לאון - מחירים

סיאט לאון 1.0 ליטרים ידני Style תעלה 109,900 שקל.

סיאט לאון 1.5 ליטרים אוט' Style תעלה 128,900 שקל.

סיאט לאון 1.5 ליטרים אוט' FR תעלה 145,900 שקל.

סיאט לאון 2.0 ליטרים אוט' FR תעלה 163,900 שקל.

לדגמי סיאט בישראל - סיאט


למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה