דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סוזוקי אלטו בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...



לאחר שהוצגה בתערוכת פריז 2009, מגיעה סוזוקי אלטו [לחוות דעת על הרכב החדש - סוזוקי אלטו] גם לישראל. למי שלא זוכר, סוזוקי אלטו היא מכונית מיני שנועדה להתחרות במכוניות אירופאיות כגון פיאט פנדה - פלח שוק חשוב מאוד באירופה - אצלנו קצת פחות. האחראית ליצור האלטו החדשה היא החטיבה ההודית של סוזוקי, מארוטי, שכן הסוזוקי הקטנה זוכה להצלחה רבה במדינה זו.

אלינו מגיעה סוזוקי אלטו החדשה בתצורה מוכרה ואהודה. מדובר במנוע בנזין, שלושה צילינדרים, בנפח 1.0 ליטרים עם הספק מירבי של 67 כוחות סוס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 יחסי העברה. שלא כמו במקרה של פיאט פנדה, כאן מדובר בתיבה אוטומטית "אמיתית" ולא בתיבה רובוטית ("חצי אוטומטית"). הביצועים כמובן אינם בחשיבות ראשונה במעלה במכונית זו, ועם הנתונים הצנועים אפשר לצפות לביצועים פושרים: 17 שניות לוקח לאלטו הקטנה להגיע ממצב עמידה ל-100 קמ"ש, והיא תמשיך עד למהירות מירבית של 150 קמ"ש.

סוזוקי אלטו החדשה 2010
סוזוקי אלטו החדשה / צילומים: יצרן

לזכותה רושמת האלטו אבזור בטיחותי נדיב, אשר כולל 4 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות (ESP). עם זאת, במבחני הריסוק הפומביים שערך ארגון EuroNCAP למכונית לאחרונה, זכתה האלטו ב-3 כוכבים בלבד לפי שיטת הניקוד החדשה - תוצאה מאכזבת למדי.

המידות של הרכב החדש מותאמות לשימושי העיקרי - תנועה עירונית, עם מימד אורך של 3.5 מטרים ורוחב של 1.6 מטרים, יחד עם 5 דלתות בשביל השימושיות. גם תצרוכת הדלק בהתאם, כאשר בסוזוקי טוענים כי האלטו תעשה 19.2 קילומטרים לליטר בתנאים משולבים, וכן תפלוט 122 גרם CO2 לקילומטר.


לדגמי סוזוקי בישראל - סוזוקי

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה