דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן אלטימה המחודשת הגיעה לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


ניסאן אלטימה, מכונית המנהלים האמריקאית של המותג היפני, לא נמצאת בישראל זמן רב. היא הגיעה אלינו בקיץ של 2014, אך בעולם היא כבר הוצגה שנתיים קודם לכן - ומבחינה של ניסאן, זו הזדמנות מצוינת לרענן את הדגם עם מתיחת פנים.



העיצוב האפרורי-משהו של האלטימה הותיקה עבר רענון מתבקש. פנסי החזית גדלו וקיבלו זווית חדה בחלק העליון, מסגרת הכרום של הגריל הפכה מצורת האות ח' לצורת V, וצורה דומה קיבל גם החלק התחתון של הפגוש. מאחור הפכו יחידות התאורה צרות וארוכות יותר ובפגוש נוצר מעין דיפיוזר ספורטיבי למראה. בתוך תא הנוסעים השינויים קטנים הרבה יותר, וחדי העין יוכלו להבחין במחזיק כוסות שונה ובחומרים באיכות גבוהה יותר.
יחידת ההנעה של ניסאן אלטימה לא השתנתה. מדובר באותו מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר עם הספק של 182 כ"ס ומומנט של 24.8 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים רציפה. עם זאת, העיצוב המחודש הוביל לשיפור מקדם הגרר של האלטימה, מה ששיפר את נתוני הביצועים וצריכת הדלק. האלטימה המחודשת מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 7.7 שניות (לעומת 8.6 לפני מתיחת הפנים), וצריכת הדלק השתפרה מ-13.3 ל-13.7 ק"מ לליטר, על פי נתוני היצרן.



רשימת האבזור של האלטימה, בגרסת ה-SV המשווקת בישראל, כוללת מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית כולל ניווט של Waze ומצלמת רוורס, הנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, מחשב דרך עם מסך צבעוני, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת מובילאיי - ללא מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות.



גם תג המחיר לא השתנה, וניסאן אלטימה תימכר תמורת 164,990 שקל, זהה למחירה של סקודה סופרב אך יקר בהשוואה ליונדאי סונטה. למרות מגוון הצבעים שמציגה היצרנית בתמונות השונות, האלטימה תשווק בישראל ב-4 צבעים בלבד: לבן, שחור ושני גוונים של אפור.


לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה