דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן 370Z: עכשיו בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...




יש מכוניות טובות, ויש אייקונים מוטוריים של ממש. עבור ניסאן ומאות אלפי חובבי רכב ברחבי העולם, דווקא האות Z מסמלת את השילוב המוטורי המושלם: מכונית אטרקטיבית, מהנה לנהיגה ובמחיר הנכון. ניסאן 370Z, [לעמוד הדגם בקטלוג - ניסאן 370Z] שהוצגה עוד ב-2008, הצטרפה בגאון לשושלת המפוארת שהחלה ב-240Z האגדית של שנות ה-60 המאוחרות.

לשמחתם של חובבי הרכב באשר הם, ניסאן לא נכנעה לטרנד הירוק וציידה את הקופה הספורטיבית שלה בשילוב עתיק יומין: מנוע שישה צילינדרים בשרני והנעה אחורית, בלי גימיקים לא נחוצים. במקרה שלנו, אנחנו מדברים על מנוע בנפח 3.7 ליטרים, בעל הספק מירבי של 331 כוחות סוס ולא פחות מ-37.3 קג"מ מומנט. אם המספרים הללו נשמעים לכם מוכרים, מגיע לכם פרס: זהו המנוע שמצוי בקרבם של רוב דגמי אינפיניטי העדכניים. למעשה, מדובר בפיתוח של יחידת ה-VQ הותיקה של ניסאן (במקור בנפח 3.5) ששירתה גם את ה-350Z היוצאת, ובכלל מככבת מתחת למכסי מנוע רבים ומשונים בהיצע היצרן היפני.

ניסאן 370Z החדשה 2011
ניסאן 370Z קופה. קופה מהירה / צילומים: יצרן

החל מעכשיו, גם חובבי הרכב הישראלים יוכלו לשים את ידם על מכונית מסדרת ה-Z, לאחר שעד עתה רק יחידות בודדות הצליחו להכנס לארץ, ביבוא אישי. שיווקה הסדיר של ניסאן 370Z על ידי היבואן הרשמי של ניסאן לישראל, קבוצת קרסו, מתחיל בימים אלה והיא כבר מופיעה באולמות התצוגה. אצלנו בארץ הקודש היא מוצעת בתצורת קופה ורודסטר (גג בד נפתח), ובשתי רמות גימור שונות: רמת הבסיס (שתהיה זמינה במרכב הקופה בלבד) ו-Pack.

כסטנדרט מצויידת המכונית במערכת בקרת אקלים, מושבים מתכווננים חשמלית ופנסי קסנון, בעוד חבילת האבזור המדוברת מוסיפה על אלה גם מערכת בקרת שיוט, צמיגים משודרגים בקוטר 19" ומערכת שמע משודרגת מתוצרת Bose. כל הגרסאות משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שבעה יחסי העברה, המציעה גם תפעול באמצעות מנופים מאחורי ההגה. יתכן כי בעתיד תציע קרסו גם תיבת הילוכים ידנית בהזמנה מיוחדת.

ניסאן 370Z החדשה 2011
וגם רודסטר מהירה לא פחות

ביצועים? גרסאות הקופה יסיימו את המיאוץ למאה תוך לא פחות מ-5.6 שניות מאפס למאה על פי נתוני היצרן. גרסת הרודסטר תעשה זאת ב-5.8 שניות - וכולן, כמובן, מגיעות למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. את החדשות הטובות שמרנו לסוף: מחירה של גרסת הקופה הבסיסית יחל ב-350,000 שקלים, ותוספת חבילת האבזור Pack תעמיד את תג המחיר על 375,000 שקלים. גרסת הרודסטר תדרוש מכם הוצאה של 395,000 שקלים. כמיטב המסורת של המכונית, כל המחירים הללו נמוכים משמעותית מהמתחרות המסורתיות של ניסאן 370Z, כמו למשל פורשה קאיימן וב.מ.וו Z4.


לדגמי ניסאן בישראל - ניסאן

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה