דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

נחשפה: הונדה סיוויק טורר

Getting your Trinity Audio player ready...



קטגוריית מכוניות הסטיישן היא אחת הקטגוריות המצליחות באירופה. השוק האירופאי מאוד אוהב מכוניות שימושיות ולכן מפתיע לגלות שרק עכשיו נזכרה הונדה להציג גרסת סטישן למכונית המשפחתית המצליחה שלה. הסיוויק טורר תוכננה ועוצבה באירופה על מנת להתאים בצורה הטובה ביותר לקהל המקומי. לאחר שגרסת הטורר (סטיישן על פי הונדה) הוצגה כמכונית קונספט בתערכת ג'נבה האחרונה תוצג בתערוכת פרנקפורט גרסת הייצור של הרכב.


הונדה סיוויק טורר (סטיישן). זנב לאריות? לא יודעים, אבל זה חתיכת זנב / צילומים: יצרן

הסיוויק טורר מתבססת על גרסת ההצ'בק ואת החזית הזהה לא ניתן להחמיץ. מאחור ההבדלים יהיו ברורים גם ללקויי ראייה. הסיוויק טורר ארוכה מגרסת חמש הדלתות ב-23.5 ס"מ שלמים. התוספת כולה מגיעה לזנב ומאפשרת לסיוויק טורר להציע תא מטען עצום. במידה והשורה האחורית נשארת במקומה ניתן להכניס 624 ליטר של מטען. קיפול המושבים האחוריים יהפוך את הסיוויק סטיישן למובילית קטנה ונפח המטען יעמוד על 1,668 ליטר, לא פחות. כדי שיהיה נוח להכניס ולהוציא ציוד הנמיכו בסיוויק את סף תא המטען בכמעט 14 ס"מ ביחס לגרסת חמש הדלתות.

הסיוויק טורר תשווק עם שני מנועים שונים, מנוע דיזל ומנוע בנזין. מנוע הדיזל (1,600 סמ"ק) מספק 120 כוחות סוס בעוד מנוע הבנזין (1,800 סמ"ק), המוכר לנו בארץ מגרסאות אחרות של הסיוויק, מפיק 140 כ"ס. מנוע הבנזין משודך לתיבת הילוכים אוטומטית או לתיבה הידנית. בישראל סביר להניח שנראה את גרסת הבנזין מכיוון שגרסאות דיזל לא זוכות לחיבה יתרה בתקנות המיסוי הירוק. בכל אופן אין עוד הודעה רשמית מצד הונדה בישראל לגבי האפשרות שהסיוויק טורר תשווק בישראל.

לדגמי הונדה בישראל - הונדה

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה