דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מרצדס C קלאס החדשה - עכשיו גם בסטיישן

Getting your Trinity Audio player ready...


גדולה יותר, מרשימה יותר, יוקרתית יותר - וככל הנראה גם יקרה יותר. אחרי שהושקה בהצלחה מרצדס C קלאס החדשה, ורשמה גם הזמנות רבות בישראל, מציגה מרצדס את גרסת הסטיישן שתקסום בעיקר לקהל האירופאי. כמו בגרסת הסדאן, גם כאן העיצוב דינאמי מבעבר, וגרסת הסטיישן לטעמנו בהחלט נראית מצוין.

מרצדס C קלאס סטיישן
מרצדס C קלאס, מהדורת הסטיישן. שימושית ונאה / צילומים: יצרן
הדור החדש של הסטיישן מתמתח לאורך של 470.2 ס"מ, רק ס"מ וחצי יותר מגרסת הסדאן. הרוחב נותר על 181 ס"מ, וגם בבסיס הגלגלים אין שינוי כמצופה - והוא עומד על 284 ס"מ. נפח תא המטען הוא 490 ליטר במצב רגיל, רק 10 ליטר יותר מבגרסת הסדאן - אך יש לזכור כי הנתון נמדד עד גובה המדף בלבד. בקיפול מושבים צומח נפח ההטענה ל-1,510 ליטר.

מרצדס C קלאס סטיישן תוצע עם מגוון מנועי בנזין ודיזל, כולל מנועים היברידיים. היצע מנועי הבנזין יתחיל מה-1.6 ליטר טורבו המוכר, עם 156 כ"ס, ויסתיים במנוע 6 צילינדרים בהספק של 333 כ"ס. בנוסף תהיה גם גרסת בנזין היברידית, עם הספק של 208 + 67 כ"ס. באירופה יעדיפו כנראה את הסטיישן עם מנועי דיזל, שיהיו בהספקים של 115 - 204 כ"ס. המנוע המעניין ביותר הוא הדיזל ההיברידי, שיציע הספק של 204 + 27 כ"ס ויציג צריכת דלק מרשימה של 31.4 ק"מ לליטר.

מרצדס C קלאס סטיישן

ההצגה הרשמית של מרצדס C קלאס סטיישן תהיה בתערוכת פריז בחודש ספטמבר, ומיד לאחר מכן יחל השיווק באירופה. עדיין לא ידוע האם יש כוונה לשווק את הדגם גם בישראל.


לדגמי מרצדס בישראל - מרצדס

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה