דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ממוקדת מטרה: ניסאן 370Z ניסמו בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


לא מזמן הורידה ניסאן את מחירה של ה-370Z הספורטיבית ל-330,000 שקל - מחיר מצוין יחסית ליכולות הרכב - וכעת מצטרפת להיצע גרסה חדשה ומעט יותר יקרה, תחת השם המחייב "ניסמו". מדובר בגרסה שהוצגה לפני כשנתיים, והיא מציגה שיפור קל בביצועים לצד עיצוב שונה במעט ויכולות דינאמיות עדיפות.

ניסאן Z370

ניסאן 370Z ניסמו שונה מאחותה ה"רגילה" מבחינה עיצובית בכמה פרמטרים. הפגוש הקדמי נראה ומתוכנן באופן שונה, עם פס אדום בתחתית ומסגרות שונות לפנסי הערפל וישנם גם כונסי אוויר חדשים בסמוך לבתי הגלגלים הקדמיים. הספוילר האחורי תוכנן גם כן מחדש, כך שיחד עם הפגוש הקדמי אמורה להיווצר זרימת אוויר משופרת וחלקה יותר.

בתוך תא הנוסעים הוחלפו המושבים במושבי ספורט שונים מתוצרת "רקארו", במשקל נמוך יותר ועם ריפוד עור ואלקנטרה בגווני שחור ואדום. גם חישוקי הגלגלים יהיו בעיצוב שונה בגרסת הניסמו.

ניסאן Z370

אבל השינויים המעניינים יותר, כמובן, הם מתחת למעטה הפח והעיצוב. המנוע של הניסאן, 3.7 ליטר, קיבל הספק משופר של 344 כ"ס (לעומת 328 כ"ס ב-370Z הרגילה), והמומנט עלה מ-37 ל-37.8 קג"מ. תיבת ההילוכים בניסמו היא ידנית עם 6 הילוכים, הכוללת מערכת אוטומטית לביצוע "גז ביניים", ויחד מספקת יחידת ההנעה ביצועים מצוינים עם תאוצה של 5.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש, וצריכת הדלק המשולבת היא 9.4 ק"מ לליטר.


ניסאן Z370

עוד ברשימת השיפורים: מערך המתלים של ניסאן 370Z עבר מספר שינויים בגרסת הניסמו, במטרה דווקא לשפר את נוחות הנסיעה. כמו כן שופר בידוד הרעשים באמצעות הוספת חומר לבתי הגלגלים האחוריים ולשטיחים.

המחיר של גרסת הניסמו, שיעמוד על 350,000 שקל, יקר ב-20,000 שקל "בלבד" מזה של ניסאן 370Z הרגילה - שגם מוצעת עם תיבה אוטומטית.

לצפייה בכל דגמי ניסאן בישראל

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה