דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי קולט היא רנו קליאו, בשינוי הסמל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מיצובישי קולט חוזרת, על בסיס רנו קליאו
  • השתיים זהות בכל, למעט בסמל
  • לא ברור אם ומתי תגיע לישראל

השם מיצובישי קולט זכור לקהל הישראלי משנות התשעים, אז שווקה כאן כדגם שלוש דלתות על בסיס מיצובישי לאנסר המשפחתית. בשנים שחלפו מאז הספיקה הקולט לחזור כמכונית סופר מיני, וכעת אחרי הפסקה של עשור מחזירה מיצובישי את השם הותיק - אך כגרסה משוכפלת של רנו קליאו.

וכעת ברור כי מדובר באסטרטגיה עדכנית של המותג היפני המצוי בקשיים וחסר המשאבים לפיתוח עצמי, בדומה ל-ASX שזהה לרנו קפצ'ור.

הקולט תשתמש כמובן באותן מערכות הנעה של הקליאו, לרבות בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (65 כ"ס) עם תיבת חמישה הילוכים ידנית או בגרסה מוגדשת עם 90 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית. לגרסה ההיברידית 145 כ"ס ממנוע בנזין, 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטר (90 כ"ס) וצמד מנועים חשמליים (49 ו-20 כ"ס).

הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים עם ארבעה יחסי העברה למנוע הבנזין ושניים למנוע החשמלי, עם גלגלי שיניים ישרים (ללא סינכרו) וללא מצמדים. מעבר בין יחסי העברה מתבצע באמצעות המנוע החשמלי הצנוע, המשמש גם כמתנע וגנרטור.

מבחינה עיצובית הקולט זהה לחלוטין לקליאו למעט סמלים שונים. עד כדי כך זהה, שבמיצובישי חסכו אפילו על התאמת אזור הלוגו של רנו על הדלת האחורית, והתקינו בשקע מצלמת נסיעה לאחור בולטת ומוזרה למראה. גם סביבת הנהג זהה לקליאו, עם אותו הגה, לוח מחוונים דיגיטלי ("7 בגרסאות הבסיס, "10 בבכירות) ומסך מגע ("7 ו-"9.3 בהתאמה). מערכות הבטיחות המוכרות של רנו מוצעות גם כאן, לרבות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה