דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מיצובישי מוטורס מפרסמת תוכנית אסטרטגית לשלוש השנים הבאות

Getting your Trinity Audio player ready...

מיצובישי מוטורס פרסמה השבוע את התוכנית האסטרטגית לשלוש השנים הקרובות. בתכנית: מגוון רחב של דגמים חדשים או מחודשים, הגדלת המכירות ושאיפה לצמיחה של 30% לכדי 1.3 מיליון רכבים והכנסות של 2.5 טריליון ין בשנה. כחלק מהמהלך מיצובישי מתכננת לחזק את את מערך רכבי ההנעה הכפולה והטנדרים ולהשיק 11 דגמים כולל האקספנדר והאקליפס קרוס, כאשר 6 מתוכם יהיו חדשים לגמרי. התוכנית כוללת גם התרחבות בשווקי ארה"ב, אוסטרליה, יפן וסין ובדגש על שוק ה-ASEAN שכולל 10 מדינות אסייתיות (אינדונזיה, מלזיה, פיליפינים, סינגפור, תאילנד, ברוניי, לאוס, מיאנמר, וייטנאם וקמבודיה). יש לציין שעיקרי התוכנית תואמים לתוכנית האסטרטגית של בעלת הבית החדשה של מיצובישי, הלוא היא חברת רנו, שרק בתחילת החודש פרסמה את תוכנית האסטרטגית שלה.

 
מיצובישי אקליפס קרוס

1. חידוש דגמים

במהלך שנות התוכנית מיצובישי תשיק 11 דגמים, כאשר 6 מתוכם חדשים לגמרי. מיצובישי מצפה שעד סוף התוכנית רכבי הפנאי, 4X4, ופלאג-אין היברידיים יהוו 70% מסך המכירות של הקונצרן ובנוסף יציעו פתרונות חשמליים לרכבים מסגמנט "קיי" הקטן החל משנת 2020. תחום זה משקף את מעבר החברה לרכבים הפולטים פחות מזהמים, בהתאם לתוכניות חברת האם רנו.

 
מיצובישי אקספנדר

2. מיקוד בשווקי הליבה

בשוק ה-ASEAN תתרחב מיצובישי באמצעות פתיחת מפעל באינדונזיה והשקת האקספנדר, תוך ציפייה לגידול במכירות מ-206,000 ל-310,000 עד שנת 2019. בשוק היפני תתבצע השקת דגמים חדשים בקטגוריית רכבי המיני. בשוק האמריקאי שואפת מיצובישי להתעצם באמצעות שיפור רשת הסוכנויות והגדלת סך המכירות ב-30% לכדי 130,000 רכבים בשנת 2019. אחרון חביב הוא השוק הסיני, שם תתבצע הכפלת מספר הסוכנויות והכפלת המכירות לכדי 220,000 רכבים.

 

3. שיפור עלויות הייצור

מיצובישי תנהל את הוצאות הייצור תוך מטרה להפחית עלויות ב-1.3% בשנה, זאת לצד השקעה רבה במחקר ופיתוח כפועל יוצא מניהול הוצאות וסינרגיה עם מוצרי חברת האם - רנו. מיצובישי מנבאים כי לאורך שלוש שנות התוכנית יגיעו לחיסכון של יותר מ-100 מיליון ין כתוצאה משיתופי הפעולה בין החברות בקבוצת רנו.

 
מיצובישי טרייטון נוסע בעליה

בנוסף, מיצובישי תתרום מניסיונה בתחומי הפלאג-אין הייבריד, רכבי פנאי ושטח וטנדרים וכן גם מהיותה שחקן חשוב בשוק ה-ASEAN וזאת לטובת כלל קבוצת רנו שמכוונת לכדי הכפלת שיתופי הפעולה ליותר מ-10 מיליארד יורו עד 2022.

מנכ"ל מיצובישי מוטורוס, אוסאמו מאסוקו: "תוכנית  Drive for Growthהיא מפת הדרך החדשה של מיצובישי מוטורס. אנחנו נבנה מחדש את האמון בחברה, נשיק רכבים חדשים ונשיג שיקום כלכלי. אלו יהיו היסודות לצמיחה עתידית אשר יהיו כרוכות בהגדלת הוצאות הפיתוח. אנחנו מרעננים את קו המוצרים שלנו, משקיעים במחקר ופיתוח ומכוונים לגדילה בשווקי הליבה. תוכנית Drive for Growth תאפשר לנו להמשיך בשינוי שתעבור החברה בשלוש השנים הבאות".

 
מיצובישי אאוטלנדר ביער

ובישראל?

מיצובישי שחקן מוכר וידוע בארץ, עוד מתחילת שנות ה-90, ומככבת בעשירייה הפותחת של טבלת המכירות זמן רב. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה מכרה מיצובישי 9440 רכבים, אך עיקר המכירות בארץ מבוססות על דגם האאוטלנדר שתופס נפח של 66% מסך המכירות שלה.

תוכניתה האסטרטגית של מיצובישי וההחלטה על ייצור 6 דגמים חדשים, בדגש על שוק ה-ASEAN, ככל הנראה תוכל לנבא לנו דגמים נוספים שיגיעו מהשוק האסייתי, בנוסף לספייס-סטאר, לאטראז' ולטרייטון המיוצרים בתאילנד ומשווקים כיום בישראל.

שיתופי הפעולה עם רנו-ניסאן הרלוונטיים גם בישראל, יכולים להיות משמעותיות מאוד עבורנו וזאת לנוכח אפשרות הגדלת מבחר הדגמים וההנעות הקיימות, כדוגמת שאיפתה של קבוצת רנו להיות מובילה בתחום החשמל יחד עם הצהרות מיצובישי להנעות חשמליות לרכבים קטנים.

לדגמי מיצובישי בישראל - מיצובישי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה