דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

לקסוס LS החדשה בישראל: החל מ-695,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


מאז ההשקה של לקסוס LS, לפני כ-5 שנים, לא עברה המכונית עדכונים כלשהם ובתקופה האחרונה היא מצאה את עצמה מתמודדת מול מתחרות מודרניות ומרשימות כמו אודי A8, מרצדס S קלאס ויגואר XJ - והשדרוג היה מתבקש. בספטמבר האחרון הוצגה ה-LS בתערוכת פריז לאחר שעברה סוף סוף מתיחת פנים מקיפה, במטרה להפוך אותה לפחות אנונימית ויותר מרשימה למראה, וכעת מגיעה הגרסה החדשה לישראל במחירים זולים מתמיד במטרה להגדיל את נתח השוק של לקסוס בסגמנט מכוניות הפאר.


לקסוס LS600. עדיין סולידית, אך נאה מבעבר / צילומים: יצרן

חזית הרכב קיבלה את הקו העיצובי החדש שפגשנו בדגמי ה-GS וה-RX, בסגנון "שעון חול" ועם פנסי לד האחראים לבדם על תאורת החזית. לטענת היצרנית, בסדרת ה-LS החדשה הוכנסו כ-3,000 שינויים לעומת הדגם היוצא, והמעניינים שבהם נוגעים לכיול מחודש של מערכת המתלים אשר נועד לשפר את הצמדת הרכב לכביש, וכן שיפורים שהוכנסו במערכות ההיגוי והבלימה של הרכב. מערכת חדשה מאפשרת לנהג לבחור בין 5 מצבים שונים (ECO, Comfort, Normal, Sport, Sport+), ולראשונה תוצע בדגמי ה-LS חבילת ה- F-SPORT המנמיכה את המרכב ומוסיפה אלמנטים עיצוביים שונים.


חבילת ה-F-Sport משדרגת את ההופעה

כמו בדגם היוצא, לקסוס LS תוצע בשתי גרסאות לבחירה. הראשונה שבהן, גרסת ה-LS460, מצוידת במנוע בנזין בנפח 4.6 ליטרים המנפק 387 כ"ס ב-6,400 סל"ד ומומנט של 50.3 קג"מ ב-4,100 סל"ד. הביצועים יותר ממספקים עם תאוצה של 5.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 9.3 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. המחירים של גרסה זו מתחילים ב-695,000 שקל לגרסת ה-Luxury המצוידת ב-8 כריות אוויר, מערכת מולטימדיה עם מסך ענק בגודל "12.3, פנסי קסנון, מתלי אוויר, מושבי עור חשמליים, מערכת לכניסה והנעה ללא מפתח, סגירת ואקום לדלתות ועוד. מדובר ברשימת אבזור שדומה למרבית המתחרות בקטגוריה, במחירים נמוכים יחסית ועם ביצועים טובים מאלו של המתחרות. במחיר של 750,000 שקל ניתן יהיה לרכוש את גרסת ה-F-SPORT המציעה מתלים ספורטיביים, דיפרנציאל מוגבל החלקה, מרכב מונמך, בלמים משופרים וחישוקי "19 מושחרים, ועבור 805,000 שקל ניתן לקנות את גרסת ה-Premium המוסיפה למפרט של ה-Luxury גם מושבי עור נאפה בעיבוד מיוחד, יחידת שליטה על מערכות הרכב מהמושב האחורי (המתכוונן חשמלית), ארבעה איזורי מיזוג, וילונות אחוריים חשמליים וזוג כריות אוויר נוספות.


תא הנוסעים מרווח ומרשים למראה, במיוחד בגרסאות עם המושב האחורי המפוצל

בנוסף, תוצע גם גרסת ה-LS600h ההיברידית שתתחרה ראש בראש מול ה-S400 של מרצדס, במחירים גבוהים יותר מאלו של הגרמנית. דף הנתונים של הלקסוס ההיברידית מעניין יותר בסעיפי הביצועים מאשר בסעיפי צריכת הדלק: עם מנוע בנזין בנפח 5.0 ליטר שמחוזק ביחידה חשמלית נוספת מפיקה הלקסוס 445 כ"ס בסך הכל, שמספיקים בכדי להאיץ את היאכטה ל-100 קמ"ש בתוך 6.1 שניות, גם בגרסה המוארכת של המכונית. צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 11.6 ק"מ לליטר, לא רע עבור מכונית במשקל של כמעט 2.5 טון. הגרסה הבסיסית של הלקסוס, שתוצע לראשונה בישראל גם בתצורת המרכב הקצרה, תצויד בחבילת ה- F-SPORTותעלה 890,000 שקל. בתצורה הארוכה, שמוסיפה 12 ס"מ לאורך הכולל של הרכב, ניתן יהיה לרכוש את הרכב בגרסת ה-Luxury במחיר של 915,000 שקל באותה רמת אבזור כמו זו של ה-LS460, עם חבילת Premium (כנ"ל) במחיר של 1,025,000 שקל או במהדורת High-Premium שמוסיפה לרשימה מושב אחורי מרווח לשני נוסעים בלבד עם מערכת עיסוי שיאצו (!) המופעלת בשלט, הדום חשמלי לרגליים, מושב נוסע קדמי מתקפל חשמלית וקונסולה אחורית מרכזית עם שולחן עבודה בחיפויי עור ועץ משובח. המחיר של הגרסה הסופר-מהודרת הזו עומד על 1,125,000 שקל, סכום שיספיק לכמה וכמה שולחנות עבודה משרדיים וטיפולי שיאצו במכונים אקסלוסיביים.



לדגמי לקסוס בישראל - לקסוס
 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה