דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

כלמוביל תמכור מכוניות באינטרנט

Getting your Trinity Audio player ready...

אם עד היום הזמנתם פיצה, העברתם כסף לפיקדון בבנק והזמנתם חופשה באמצעות האינטרנט, יתכן מאוד שגם את קניית הרכב הבא תבצעו מול מסך המחשב או הסלולארי. חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס, הציגה הבוקר את אסטרטגיית הדיגיטל של החברה - שכוללת מלבד מכירת מכוניות אינטרנטית גם תקשורת עם הלקוחות באמצעות אפליקציית שירות חדשה שתשודך גם למערכות המולטימדיה של כלי הרכב.

כלמוביל תמכור מכוניות באינטרנט

אתרי המכירה נפתחו כבר לגולשים באתרי הבית של יונדאי ומיצובישי. הגולש יכול באמצעות האתר לבחור את צבע הרכב, הריפוד הפנימי, להוסיף אביזרים ותוספות שונות, לקבל הנחות (כרגע כל הדגמים מוצעים בהנחות של 3,000-7,000 שקלים) וגם להתעדכן במועד האספקה המשוער של הרכב. האתר מתממשק למערכות ה-CRM של היבואנית, כך שהנתונים בו צפויים להיות מדויקים.

לאחר בחירת הרכב התהליך יכול להימשך כולו באמצעות האינטרנט: ניתן לבצע תשלום מלא, לקבל הצעת מימון ולהעלות מסמכים בנקאיים מתאימים דרך מצלמת הסלולארי ואף לקבל הצעה לטרייד אין על בסיס נתוני הרכב. תיאום נסיעת מבחן ואיסוף הרכב לאחר הרכישה יתבצעו דרך אולמות התצוגה הפיזיים של היבואנית.

ההשקה השניה עליה הכריזה כלמוביל היא אפליקציה חדשה, בדומה לזו של טויוטה או צ'מפיון מוטורס. באמצעות האפליקציה הנהג מזין את נתוני הרכב והנהגים, מקבל התראה על ריקול או על טיפול נדרש, יכול להזמין תור לטיפול ואף לשלם עליו באמצעות האפליקציה, לצפות בהיסטוריית הרכב ולקבל מידע על נוריות אזהרה ונושאים שונים הקשורים ברכב. בנוסף יכול בעל הרכב לקבל מידע על התנהגות הנוהגים האחרים ברכב ואף לחדש את חבילות הגלישה של מערכת המולטימדיה ברכב.

אפליקציה כלמוביל

החידוש השלישי נוגע למערכת ה"קונקטד", מערכת ההפעלה של היבואנית למולטימדיה של כלי הרכב. המערכת תתממשק לאפליקציה החדשה ותציע בקרוב גם הפעלה קולית נרחבת, במסגרת עדכון שישלח ל-160,000 בעלי כלי רכב המחזיקים כיום במערכת המולטימדיה.

כלמוביל תמכור מכוניות באינטרנט

צביקה פולק, מנכ"ל קבוצת כלמוביל: "מדובר בסנונית הראשונה של  יישום אסטרטגיית ה- CASE של הקבוצה (ראשי תיבות של Connectivity - קישוריות; Autonomous driving - נהיגה אוטונומית; Sharing - מכונית שיתופית; EV - רכב חשמלי), שתבוא לידי ביטוי בהצעת מגוון שירותים ומוצרים בעשור הקרוב. הקבוצה שמה לה למטרה להוביל בישראל אסטרטגיה שעיקרה חיבוריות, אוטונומיות, שיתוף והנעה חשמלית והיברידית, כחלק מהשינוי של ענף הרכב העולמי והעידן הדיגיטלי. במסגרת אסטרטגיית ה-CASE נציע בנוסף למוצרי הקבוצה גם מגוון שירותים שטרם הוצעו בישראל".

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה