דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

יונדאי מרעננת את הפליסייד

Getting your Trinity Audio player ready...


שלוש שנים וחצי לאחר שנחשף, עובר יונדאי פליסייד מתיחת פנים ראשונה. העדכון, שיוצג בתערוכת ניו יורק, כולל בעיקר שינויים קוסמטיים מבחוץ ומבפנים, לצד שדרוגים מסוימים במפרטי האבזור. אצל היבואנית כלמוביל שואפים להביא את הרכב ארצה במהלך הרבעון האחרון של השנה הנוכחית.

השינויים בעיצוב כוללים סבכה קדמית במראה אנכי יותר, עם קווי מסגרת שהפכו ישרים וחלק פנימי דמוי "קשקשים", בדומה לזה של הטוסון. תאורת היום האנכית הורחקה לקצוות הרכב במטרה להקנות לו מראה רחב יותר, הפגושים הוחלפו גם כן ויחידות התאורה העליונות הפכו צרות.

יונדאי פליסייד

גם חישוקי הגלגלים זכו לעיצוב חדש ואילו מאחור כולל העדכון החלפה של הפגוש ומעבר למבנה צר יותר של פנסי הערפל.
בתוך תא הנוסעים ניתן לפגוש במסך מולטימדיה שצמח ל-12.3 אינץ', גלגל הגה חדש (זהה לזה של הטוסון) ושינויים קלים בסידור פתחי המיזוג. מושב הנהג הוחלף במושב ארגונומי ואילו מאחור נוספו משענות ראש עם "כנפונים" לשינה נוחה יותר, אוורור למושבי השורה השניה וחימום לשורה השלישית.

יונדאי פליסייד

בנוסף, לראשונה ביונדאי, יוצע הפליסייד עם מראה מרכזית מבוססת מצלמה, במטרה לשפר את הראות לאחור עבור הנהג במקרה של רכב מלא בנוסעים או מטען. כמו כן נוספו מראות צד מתכהות, שמשות אקוסטיות מאחור, שקעי ה-USB הוחלפו לכאלו בטייפ C ומשטח הטעינה האלחוטי יוכל כעת לטעון מכשירים סלולאריים בעוצמה של 15 וואט - פי 3 מאשר בדגם הנוכחי.

הפליסייד יציע גם "מפתח דיגיטלי", שיאפשר כניסה והנעה של הרכב באמצעות הטלפון או השעון החכם. בעל הרכב יוכל גם לשתף את המפתח עם משתמשים נוספים. לא ברור אם הפונקציה תגיע גם לישראל.

יונדאי פליסייד

בתחום הבטיחות ימשיך הפליסייד להציע את המפרט העשיר שכולל כמעט כל מערכת אפשרית, ובנוסף נוספו שתי כריות אוור כך שמניין כריות האוויר עלה לתשע בסך הכל.

יחידת ההנעה נותרה ללא שינויים - מנוע V6 בנפח 3.8 ליטרים יציע הספק של 291 כ"ס ומומנט של 36.2 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומוצע עם הנעה קדמית או כפולה, כאשר לבורר מצבי הנהיגה נוסף מצב חדש לגרירה ששומר על נסיעה בהילוכים נמוכים יותר ומפחית את מידת התגובתיות של התיבה. 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה